Επιτέλους έφτασαν με ασφάλεια στην είσοδο του γραφικού χωριού.
Μπορούσαν να ακούσουν τον σάλαγο των κυμάτων που έσκαγαν με δύναμη στα βράχια και το σφύριγμα του αέρα του οποίου οι ξαφνικές ριπές έκαναν τα κλαδιά και τα φύλλα των δέντρων να χορεύουν.
Αφίππευσαν και συνέχισαν τη διαδρομή τους με τα πόδια στον κεντρικό δρόμο.
Το χωριό έσφυζε από δραστηριότητα.
Είδαν γυναίκες να μαζεύουν πορτοκάλια και λεμόνια από τα δέντρα και να τα βάζουν σε καλάθια για να τα στείλουν στην αγορά του λιμανιού. Δυο άντρες σκυμμένους να ξεχορταριάζουν ένα χωράφι και μια γιαγιά που φύτευε το μποστάνι της.
Τα πιτσιρίκια είχαν συγκεντρωθεί στην κεντρική πλατεία και έπαιζαν φωνάζοντας. Παραδίπλα σε ένα μακρόστενο παγκάκι κάτω από μια χαρουπιά, κάθονταν ηλικιωμένοι. Έδειχναν να απολαμβάνουν την θέα της πολυκύμαντης θάλασσας ενόσω συζητούσαν και κάθε τόσο ύψωναν τις μαγκούρες τους για έμφαση.
Αίφνης η Μαντλίν σταμάτησε να περπατά.
Τους έδειξε το σπίτι του Άρθουρ και της Μαίρης. Βρισκόταν στο τέρμα της ανηφόρας ενός χωματόδρομου με φόντο το πυκνό πευκοδάσος. Ήταν ένα σπιτάκι από ξύλο και πέτρα με κεραμοσκεπή, με μπλε παράθυρα και κόκκινη πόρτα. Στα δεξιά του μια γηραιά ελιά ξάπλωνε στην στέγη του και η αυλή του φαινόταν να ασφυκτιά από το πλήθος των λουλουδιών που ήταν φυτεμένα στα παρτέρια της.
Μια ηλικιωμένη γυναίκα με λευκά μαλλιά σκούπιζε με ένταση τα ξερά φύλλα.
Η Μαντλίν ρίγησε.
- Η Μαίρη, φώναξε και θέλησε να τρέξει προς τα εκεί αλλά ο Αλεξάντερ την συγκράτησε.
- Πρώτα θα πάει ο Τζον να ελέγξει, μην βιάζεσαι.
Παρακολούθησαν τον Τζον να προσεγγίζει τη γυναίκα, η οποία σταμάτησε το σκούπισμα και τον κοίταξε ορθώνοντας το σώμα της, σηκώνοντας ψηλά το κεφάλι αφού ο Τζον ήταν σαν βουνό μπροστά της ενώ εκείνη βία του έφτανε μέχρι το στομάχι.
Ο Τζον της μιλούσε και παράλληλα έριχνε κλεφτές ματιές μέσα στο σπίτι από το πλαϊνό παράθυρο.
Ξαφνικά η σκούπα έφυγε από τα χέρια της και έπεσε στο έδαφος. Η γυναίκα έστριψε ζωηρά το σώμα της προς το μέρος τους, βάζοντας την παλάμη της κόντρα στο ηλιακό φως για να τους διακρίνει, μα δεν τα κατάφερε.
BINABASA MO ANG
ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ
Historical FictionΡΟΜΑΝΤΙΚO ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΠΟΧΗΣ. ... Την κρατούσε από το χέρι και βγήκαν μαζί από την πίσω πόρτα του θερμοκηπίου... Ο Αλεξάντερ είχε παγώσει στην θέση του. Είχε ένα φίδι στον κόρφο του. Ένας βασιλογενής γαιοκτήμονας ενδιαφερόταν για την Μαντλίν. Επιπλέο...