ΚΕΦ 15Α

207 35 1
                                    


Ο ήλιος έμπαινε από το ανοικτό παράθυρο και του ζέσταινε παρήγορα την πλάτη. Ήταν ανάμεσα σε δυο στοίβες χαρτιά και υπέγραφε με την πένα του, όπου του είχε υποδείξει προηγουμένως ο Λένι.

Όλα φαίνονταν πως έρεαν αργά και τον εκνεύριζαν, μα ευτυχώς ομαλά. Τα δυο καράβια είχαν αφιχθεί στην ώρα τους και τα φορτία τους ήταν ήδη μέσα στις αποθήκες. Τα δρομολόγια των αμαξών για τον βορρά διεξάγονταν κανονικά, εκτός από την αλλαγή δυο τροχών που έγιναν σε κοντινούς σταθμούς.

Ο Τζον, με τον οποίο είχε μιλήσει ελάχιστα, ήξερε τα γεγονότα από τους ίδιους τους φρουρούς του Λίο που είχαν επιστρέψει από την αναζήτησή τους απογοητευμένοι, με άδεια χέρια.
Βεβαίως το πρόγραμμα του θείου του θα εκτελούνταν κατά γράμμα, όπως πάντα. Ούτε ο πόλεμος δεν το άλλαξε παλιότερα συνεπώς δεν θα το έκανε η αναζήτηση μιας κοπέλας.
Φυσικά δεν ήταν ο άνθρωπος που θα εγκατέλειπε το λάφυρό του. Θα κέρδιζαν όμως χρόνο, αφού απέσυρε, έστω προσωρινά, όλους τους φρουρούς από τα πόστα τους.

Σηκώθηκε από το γραφείο του, πήγε στο παράθυρο και κοίταξε τη θέα. Τίποτα δεν έδειχνε διαφορετικό στο πολύβουο λιμάνι.

Άκουσε φωνές έξω από την πόρτα του. Ήταν ο Τζον και μιλούσε δυνατά,

- Μισό λεπτό κύριε, περιμένετε, να κοιτάξω αν μπορεί να σας δεχθεί.

Ο Αλεξάντερ χαμογέλασε.

Ο Τζον αντιπαθούσε τον Λίο και όποτε επισκεπτόταν την εταιρία τον έβαζε σε αναμονή, συγχύζοντάς τον.

Η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα ο Τζον, κατόπιν την έκλεισε με θόρυβο πίσω του. Ακούμπησε με την πλάτη πάνω στο ξύλο, σταύρωσε τα μπράτσα στο στήθος του και τον ρώτησε ξερά,

- Να τον αφήσω να περάσει ή να τον διώξω;

Ο Αλεξάντερ χάιδεψε το πηγούνι του σκεφτικός.

- Καλύτερα να ξεμπερδεύουμε με αυτόν.

Ο Τζον άνοιξε την πόρτα και του έγνεψε να μπει, αφού βγήκε πρώτος έξω.

Ο θείος του εισήλθε στο δωμάτιο με το ύφος χιλίων καρδιναλίων να κοσμεί τα βλοσυρά χαρακτηριστικά του.

- Μάθε τρόπους στο σκυλί σου επιτέλους, είπε νευριασμένος και για πολλοστή φορά ο Τζον είχε πετύχει τον στόχο του.

Όσο βημάτιζε προς το γραφείο αξιολογούσε τον χώρο με στενεμένο το βλέμμα του.

Το δάχτυλο του σύρθηκε πάνω στην επιφάνεια του χαμηλού μπουφέ με τα ντουλάπια και παρότι άστραφτε από καθαριότητα, φρόντισε επιδεικτικά να το καθαρίσει.

ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Η ΣΥΜΦΩΝΙΑOù les histoires vivent. Découvrez maintenant