ΚΕΦ 5Β

218 34 1
                                    


Το τρυφερό χάδι από ένα ροζιασμένο χέρι στο κεφάλι του, τον ξύπνησε.

Η γιαγιά Μοντ ήταν στο πλάι του. Πετάχτηκε όρθιος και κοίταξε έξω από το παράθυρο της βιβλιοθήκης. Η βροχή είχε δυναμώσει και κτυπούσε με μανία τα τζάμια ενώ το σκοτάδι ήταν πηχτό, αδιαπέραστο. Τα μάτια του αντίκρισαν το ρολόι του τοίχου. Είχαν κυλήσει δυο ώρες.

Η γιαγιά Μοντ άφησε μια αλλαξιά ρούχα και παπούτσια στη διπλανή πολυθρόνα.

- Όλα καλά Μοντ;

Του έγνεψε καταφατικά και μειδίασε αχνά.

- Κοιμάται εδώ και μια ώρα. Μέσα στην παραζάλη της σε ζητούσε. Το μπάνιο της ήτανε δύσκολο αγόρι μου, είναι κτυπημένη στην πλάτη και ήταν αδύνατο να την ακουμπήσουμε στη μπανιέρα. Πονούσε. Τι συνέβη; Ποιά είναι;

Ο Αλεξάντερ κοίταζε τη γιαγιά Μοντ εμβρόντητος. Πως δεν είχε καταλάβει ότι πονούσε; Πόσο καλά του το έκρυψε. Άρχισε να αλλάζει ρούχα γρήγορα και η Μοντ αφού δεν πήρε απάντηση πήγε προς την πόρτα.

- Θέλω να τη δω.

Η ηλικιωμένη γυναίκα κοντοστάθηκε και τον κοίταξε. Το σώμα του παλλόταν ολόκληρο από ανυπομονησία.

- Κοιμάται γιε μου. Είναι πολύ ταλαιπωρημένη. Γιατί δεν περιμένεις μέχρι το πρωί;

- Να τη δω θέλω μόνο. Δεν θα την ξυπνήσω. Θα φύγουμε το ξημέρωμα.

Τα δάχτυλά του πίεσαν το κέντρο του μετώπου του για να διώξει τον αιφνίδιο πόνο που γεννήθηκε στο κεφάλι του.

...Δεν θέλω να αναφέρετε τίποτα σε κανέναν για τη σημερινή νύχτα. Σαν να μην έγινε ποτέ.

Η γιαγιά Μοντ διέκρινε την περίσσια νευρικότητά του, το στραβοκουμπωμένο πουκάμισο μισοβαλμένο μέσα στο παντελόνι του.

- Καιρός ήταν... μουρμούρισε, αλλά εκείνος δεν φάνηκε να την άκουσε. 

Το μικρό αγόρι της οικογενείας, είκοσι έξι χρονών άντρας πια, είχε μπει στο στόχαστρο του έρωτα. Μόνο που δεν το έχει αντιληφθεί ακόμα, σκέφτηκε.
Πόσο καλά το γνώριζε αυτό το παιδί. Δύσκολο παιδί, ξεροκέφαλο, πεισματάρικο μα ευαίσθητο. Αγαπούσε όλα τα παιδιά της οικογένειας Κέλεαρ μα ο Αλεξάντερ ήταν η αδυναμία της. Τον μεγάλωσε η ίδια, σχεδόν μόνη της. Γνώριζε τι έπρεπε να του πει για να τον καθησυχάσει.

- Ο πατέρας σου έφυγε σήμερα το πρωί μαζί με τον αδελφό σου, για να επισκεφθεί τον θείο σου. Μόνο η μητέρα σου και η αδελφή σου είναι εδώ. Έλα να τη δεις αφού το θέλεις. Δεν χρειάζεται όμως να φύγετε σαν κυνηγημ... 

ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Η ΣΥΜΦΩΝΙΑWhere stories live. Discover now