ΚΕΦ 7Β

219 31 3
                                    


Έφτασαν στις πύλες εισόδου του ναού. Στον προαύλιο χώρο είχε πωλητές που πουλούσαν φυλαχτά, κεριά και λουλούδια για όποιον ήθελε να προσφέρει στον Προστάτη. Η Μαντλίν αγόρασε ένα φυλακτό υγείας και στράφηκε με νόημα προς τον Τζον.

- Με την ησυχία σας δεσποινίς, είπε ο Τζον και ακούμπησε την πλάτη του σε μια από τις εξωτερικές κολώνες του ναού.

Η Μαντλίν προχώρησε προς την κύρια είσοδο με το υπόλοιπο πλήθος.

Μπαίνοντας μέσα αισθάνθηκε τη βαριά ατμόσφαιρα.

Το εσωτερικό του ναού εξακολουθούσε να δείχνει επιβλητικό και αχανές παρά το μεγάλο κύμα των προσκυνητών. Ύψωσε το κεφάλι της για να θαυμάσει την αρχιτεκτονική δομή. Από τα πολλά τοξοειδή παράθυρα με τα χρωματιστά γυαλιά που βρίσκονταν ψηλά και περιμετρικά στα τείχη του, τρύπωνε το φως του ήλιου. Θάμπωνε την κορυφή του, κάνοντας τον τρούλο να  ίπταται πάνω από τον ιερό χώρο. Τα μόνα που διέκριναν την πραγματική του εικόνα, ήταν τα χελιδόνια που μπαινόβγαιναν από τα δυο ανοιχτά παράθυρα στο δεξιό τοίχος.

Η έντονη μυρωδιά από το λιβάνι, από τα άνθη και τις ανάσες του κόσμου έκαναν την ατμόσφαιρα αποπνικτική. Η έλλειψη οξυγόνου ήταν αισθητή. Η χορωδία με τους ψάλτες βρισκόταν στο αριστερό πλάι του ιερού. Έψελναν σε αρχαία γλώσσα, αλλά η μελωδική φωνή τους χανόταν μέσα στη βοή που προκαλούσαν οι ομιλίες των ανθρώπων.

Η Μαντλίν είδε μπροστά της μια γυναίκα να αγκαλιάζει έναν νεαρό άντρα, δυο μικρά παιδιά να βαριούνται, να νυστάζουν και οι γονείς τους να τα σέρνουν από το χέρι προκειμένου να προχωρήσουν. Στ' αριστερά της είδε ένα κορίτσι με ένα πόδι να μιλά στην ηλικιωμένη μητέρα της φωναχτά και υπέθεσε πως ήταν κουφή.

Το πλήθος που ερχόταν από πίσω της, την πίεζε να προχωρήσει όλο και πιο βαθιά στο ναό, προς το Ιερό. Η ζέστη ήταν αφόρητη. Ανασήκωσε την κουκούλα της για να πάρει λίγο αέρα γιατί ένιωθε να ζαλίζεται και τα πνευμόνια της να καίγονται.

Τελικά κατάφερε να φτάσει μέχρι το μνημείο μα δεν ήταν δυνατό να το διακρίνει. Ένα βουνό από λουλούδια, φυλαχτά καθώς και πολλά χρυσά και ασημένια νομίσματα είχε καλύψει την επιφάνειά του.

Κατόρθωσε να σταθεί εκεί μπροστά για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Άφησε το φυλαχτό της στο σωρό, έκανε τον σταυρό της και προσευχήθηκε δακρυσμένη για τους αγαπημένους της γονείς.

ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Η ΣΥΜΦΩΝΙΑWhere stories live. Discover now