ΚΕΦ 13

223 34 7
                                    


Ξημέρωνε και ομιλίες ακούγονταν από τη σάλα του αρχοντικού των Κέλεαρ. Ο Αλεξάντερ κατέβαινε τη σκάλα και σταμάτησε στα μισά. Η ιδιαίτερη χροιά της φωνής του Λίο, που ακουγόταν σαν υλακή, κάλυπτε τις υπόλοιπες.

Αμέσως αισθάνθηκε ασφυξία.

Τι γύρευε αυτός ο άνθρωπος στο αρχοντικό;

Θα έβαζε σε αναμονή την πληθώρα των σημαντικών υποχρεώσεων και ασχολιών του για να ψάξει ο ίδιος για την Μαντλίν;

Το γαλαζωπό φως της αυγής που χυνόταν άπλετο στον προθάλαμο από την ανοικτή κύρια είσοδο του αρχοντικού, τράβηξε το βλέμμα του. Στον προαύλιο χώρο, οκτώ στρατιώτες της φρουράς του τέρατος παρέδιδαν τα άλογά τους στον Τζον.

Προχώρησε γοργά προς τη σάλα και στάθηκε πίσω απ΄τη γυρτή πόρτα για μερικά δευτερόλεπτα. Κοίταξε με επιφύλαξη από το στενό άνοιγμα και είδε τρεις αντρικές πλάτες.

Ο πατέρας του Ρόμπερτ και ο αδελφός του Μίλο τόν συντρόφευαν, πίνοντας τσάι μαζί του, χαζεύοντας τη θέα των κήπων από την μπαλκονόπορτα και το τέρας μούγκριζε θυμωμένο.

- Το έχω ένα χρόνο και πρέπει να το ξεφορτωθώ. Οικονομικά είναι ανύπαρκτο. Είναι αδύνατον να το πουλήσω χωρίς να έχω τη μικρή τσούπρα.

- Ποιος θα την πάρει Λίο; Λείπει πολλές μέρες από το φέουδο. Η τιμή της είναι πλέον αμφίβολη, είπε ο Μίλο.

- Μόλις τη βρω, θα μειώσω λίγο την τιμή των εδαφών ώστε να μου αποδώσουν τα διπλά και θα τη ρίξω σε μεγαλύτερα λιοντάρια που δεν θέλουν απογόνους. Τους έχουν έτοιμους. Αυτοί δεν ενδιαφέρονται για τιμές και παρθενοσύνες. Αν πάλι δεν τη θέλουν, θα υπογράψει τα συμβόλαια και θα την κρατήσω για μένα. Είναι ζουμερή, είπε σουφρώνοντας τα λεπτά χείλη του και ύψωσε τα χέρια του ανοιχτά και σε απόσταση από τον θώρακά του για να δείξει το μέγεθος του στήθους της.

Οι γροθιές του Αλεξάντερ σφίχτηκαν στα λόγια του και οι παλάμες του μυρμήγκιασαν από την επιθυμία να κλείσουν ερμητικά γύρω από το ζαρωμένο λαιμό του.

Ένα πνιχτό γέλιο, με συνοδεία βήχα, ακούστηκε από τον Μίλο.

- Είσαι διεστραμμένος Λίο, σχολίασε πειραχτικά ο πατέρας του.

Ο Λίο Κέλεαρ, αν και διένυε την έβδομη δεκαετία της ζωής του, ήταν ένας καλοστεκούμενος, ψηλός, γκριζομάλλης άντρας με δυνατό σώμα και εκφραστικά πράσινα μάτια.

ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Η ΣΥΜΦΩΝΙΑWhere stories live. Discover now