Η Μαντλίν παρακολουθούσε έκπληκτη την άμαξα του Αλεξάντερ να εισέρχεται στον προαύλιο χώρο του αρχοντικού κατά τη διάρκεια που ο Βάλεν Κρος έφευγε με το άλογό του. Ο Βάλεν είχε κάνει την πιο σοβαρή και επίμονη πρόταση γάμου, βάζοντάς την σε σκέψεις. Η Μαίρη παρατήρησε το ξάφνιασμα και το κοκαλωμένο σώμα της. Έσκυψε στο παράθυρο και είδε τον άντρα να βγαίνει από την άμαξα και να κινείται σβέλτα προς το εσωτερικό του αρχοντικού.
- Μην απορείς που είναι εδώ... Αυτός ο άντρας ανέστησε το Κεντ. Είναι σπίτι του όσο και σπίτι σου, είπε με απόλυτη βεβαιότητα.
- Μαίρη ξεχνάς... Έκανα μια συμφωνία μαζί του. Το χρέος μου αποπληρώθηκε.
Η ηλικιωμένη ανέμισε νευρικά το χέρι της και πήρε ένα στριφνό ύφος.
- Είσαι ίδια με την ξεροκέφαλη μάνα σου, μουρμούρισε. Αν δεν ήταν αυτός που θα ήσουν τώρα; Το σκέφτηκες καθόλου; Όσο για την περιουσία σου... θα ήταν χαμομήλια και παπαρούνες...- Πρέπει να πηγαίνω, πρέπει να ετοιμαστώ για τη γιορτή, αποκρίθηκε κάπως κοφτά η Μαντλίν. Ήθελε να κλείσει την αδιέξοδη συζήτηση που οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια σε λογομαχία και που ήδη κατάφερνε να ξεκινήσει έναν πόλεμο αμφιβολιών και γλυκών συναισθημάτων μέσα της.
- Κόρη μου, όταν έρθει η στιγμή άσε τον να μιλήσει, είπε παρακλητικά η ηλικιωμένη.
- Τι να μου πει Μαίρη;
- Είναι ο άντρας σου παιδί μου.
- Μαίρη, ο γάμος δεν ήταν αληθινός.
- Δεν ήταν; Δεν κοιμόσουν μαζί του τα βράδια που έμενε εδώ;
- Εγώ...
Η Μαντλίν έχασε τα λόγια της. Τα μάτια της ορθάνοιξαν και τα μάγουλά της πήραν φωτιά.
- Φωνάζατε πολύ και οι δυο στη χαρά σας, εξήγησε η Μαίρη μειδιάζοντας και άγγιξε στοργικά την κοιλιά της νέας γυναίκας.
... Μην πίνεις άλλα βότανα, άφησε τον να φυτέψει τον σπόρο του, να χαϊδέψει τις στρογγυλάδες σου που θα μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα και θα γίνετε και οι δυο ευτυχισμένοι... Θα το δεις, πως έχω δίκιο...
Κατόπιν έστρεψε την προσοχή της στον μικρό Νικήτα. Καθόταν δίπλα της και ζωγράφιζε ανέμελος σπιτάκια και δεντράκια στα χαρτιά που ήταν απλωμένα πάνω στο τραπέζι.Η Μαντλίν βγήκε μουδιασμένη από την κάμαρα και περπάτησε προς τη σάλα από όπου ακούγονταν ενθουσιώδεις φωνές και γέλια.
YOU ARE READING
ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ
Historical FictionΡΟΜΑΝΤΙΚO ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΠΟΧΗΣ. ... Την κρατούσε από το χέρι και βγήκαν μαζί από την πίσω πόρτα του θερμοκηπίου... Ο Αλεξάντερ είχε παγώσει στην θέση του. Είχε ένα φίδι στον κόρφο του. Ένας βασιλογενής γαιοκτήμονας ενδιαφερόταν για την Μαντλίν. Επιπλέο...