ΚΕΦ 24A

209 36 5
                                    



>>>> Δ υ ο     ε β δ ο μ ά δ ε ς   α ρ γ ό τ ε ρ α <<<<

Το τέλος κάθε άνοιξης αποτελούσε την καθοριστική εποχή για την πρόοδο της εταιρίας του γιατί τότε έκλεινε τις πιο επικερδείς συμφωνίες.

Η κίνηση των καραβιών, επιβατηγών και εμπορικών, ήταν αυξημένη με συνέπεια τα δρομολόγια των ταξιδιωτικών αμαξών να τριπλασιάζονται.

Είχε προσλάβει νέους οδηγούς και φρουρούς και είχε αγοράσει τα περιβόητα είκοσι γρήγορα άλογα που χρειαζόταν ώστε τα καινούρια παμφορεία να προστεθούν στο πρόγραμμα δρομολογίων του.

Επιτέλους κατάφερε, μετά από άσκοπη γραφειοκρατία που οδήγησε τον Λένι στην παράνοια και εκείνον στον απόλυτο εκνευρισμό, με όλα και με όλους, να χρησιμοποιήσει το μέρος του λιμανιού που είχε κερδίσει στη δημοπρασία και που το προόριζε για επέκταση του χώρου στάθμευσης των αμαξών του.

Ανέλαβε την φόρτωση και εκφόρτωση εμπορευμάτων από δυο νέα μπρίκια οπότε χρειάστηκε να αγοράσει την αποθήκη δίπλα από τη δική του γιατί τα φορτία είχαν πολλαπλασιαστεί και οι χώροι του δεν επαρκούσαν.

Ο Λένι κάθε μέρα τον ενημέρωνε για τις αυξομειώσεις του ταμείου του. Η ισορροπία καλά κρατούσε. Όλα είχαν τακτοποιηθεί και το μόνο που περίμενε ήταν τα χρυσά νομίσματα που θα γέμιζαν ασφυκτικά το χρηματοκιβώτιο του.

Οι μέρες του ήταν τόσο γεμάτες εργασιακά που δεν προλάβαινε ούτε να ανασάνει.

Κάθε μέρα λάμβανε και τις αναφορές από το Κεντ. Οι αναφορές παραδίδονταν απευθείας στον Λένι για να μπορέσει να τις ελέγξει και να τις ενσωματώσει στις πολυσύνθετες προσθαφαιρέσεις του.

Είχαν περάσει δύο εβδομάδες και δεν το είχε επισκεφθεί. Αυτό στερούσε τη χαρά από τις υπόλοιπες επιτυχίες του. Η τρύπα του στήθους του είχε θεριέψει και ο πόνος ήταν αβάσταχτος, μα είχε μάθει να ζει με αυτόν.

Τις ώρες που ηρεμούσε και σκεφτόταν πιο καθαρά, η μνήμη του επανέφερε την εικόνα της και τον αγαλλίαζε. Ήταν αριστοκρατική και παράλληλα απλή και αυτός ο ανεπιτήδευτος συνδυασμός τον μάγευε. Της είχε στείλει δώρα, κοσμήματα και ρούχα τα οποία επέλεγε με ενθουσιασμό.

Τον είχε ευχαριστήσει σε δυο επιστολές που του έστειλε, ξέχωρα από τις αναφορές, αλλά οι επιστολές του φάνηκαν τυπικές, ψυχρές.
Αυτό τον είχε ταρακουνήσει.
Δεν ξέχασε ποτέ το ύφος του Νιλς, τη μέρα που έφευγε από το Κεντ. Άραγε την επηρέαζε εναντίον του; Την έχανε;

ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - Η ΣΥΜΦΩΝΙΑTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang