Bir Aşk Hikayesi(1.Kısım)

1K 74 39
                                    

(Merhabaaaaa başlayalım bakalım şimdi geçmişe gidiyoruz kilit noktalara)

16 Haziran 1353
Sinclair Kalesi Robert ve Jenna'nın Düğün Günü

İlk Bakış❤️

Noah Connor ile birlikte az sonra sağdıçlar olarak çıkacakları, tüllerden yapılmış olan kapı yanında dikilmekte, hala dünkü herif ile aynı kişi olup olmadığını çözemediği Robert'e bakmaktaydı. Adam sağa sola bir müddet ne yapacağını bilemez bir ifade ile bakındıktan sonra Rebecca'dan tarafa kendince bir muziplik ile bakarak kadının ardından dolanıp bir anda karşısına dikiliverdi. Rebecca korku ile irkilerek ona bakışı ve hortlak görmüş gibi bir ifade ile ardına bakmadan geri kaçışın gördüğünde hafifçe tebessüm etti genç adam. Hemen sonrasında Robert uçuk pembe elbisesi üzerine Mcdonald kilti sarınmış genç sarışın bir kız ile arkasını dönüp sohbete daldığında - ki sanırım kardeşi idi- genç adam kendisini dürten Connor'a döndü.

"Yürü Noah tülün ardına..."

"Biz neden sağdıç oluyoruz?" Noah dilini şaklattı.

"Çünkü Ian,herifin rezil olmasını istemiyor. " Connor tülü açıp ardına geçti ve sırada dikilen Fionasına bakarak gülümsedi. Kızın kendisine bakışlarından onunda kısa süre önceki düğünlerin heyecanını yeniden yaşadığı su götürmezdi.

"Ian bu herifi seviyor mu sevmiyor mu çözemedim"

"Callie'in anlattığına göre Robert çocukken uzun bir müddet kendisine arkadaşlık etmiş. Jennayı bile kucağında taşıyormuş"

Noah dudak büktü. "Bunu duymak tuhaf oldu"

"Nesi tuhaf? Bu kader Noah!"

"Ne kaderinden bahsediyorsun Rebeccanın Calliee ve Ian'a yaptıklarını bilmesek... Kadın resmen kendini kardeşi için ortaya attı!"

"Hala aklım almıyor şu meymenetsiz koca Sinclair beyini dize getirecek ne söyledi." Connor başını olumsuz manada salladı.

"Bize ne Connor!" Noah tek kaşını kaldırırken çokça memnun görünen ay gibi parlayan kardeşine baktı. "Önemli olan Callie'nin mutluluğu..."

"Hadi bir dahakine senin sağdıcın olalım artık... Ne oldu senin Fransıza?"

"Şu an düşünmüyorum" Noah boğazını temizledi. "Daha Mori var... Keyifle McLeod un sağdıcı olacağım"  Genç adam boğazını temizleyerek kendisine küfreden Connor'a sırıttı. Onu rahat bırakmaları için bir Fransız gelin yalanı uydurmuş sürüp gitmekteydi. Noah hekim olacaktı vazife başına geçene dek de kendi hayalleri peşinden gidecekti. Bu zamana dek hiçbir kadına dikkatle bakmamıştı ki bu tarz şeyler ona göre değildi. Daha kız kardeşlerine tahammülü yoktu. Bir kadının kalbindeki varlığı onu delirtmekten başka bir işe yaramazdı. Genç adam olduğu yerde ürperdi. Maevei yanında olmadan kaleden çıkartmıyorsa sahiplendiği bir kadının odadan çıkmasına müsaade etmeyecek kadar kıskanırdı onu. En iyi ihtimalle rahibe kıyafetleri giydirirdi. Kötü ihtimal... Noah dilini şaklattı. Olmazdı sevmek ona göre değildi. Callie Maeve ve diğer kızlar sıraya geçtiklerinde kolunu uzatıp Maeve i orta sıraya çekti ve tartanı iyice sarınması için gözü ile işaret etti. Arkadan gelen Jenna ve Ianı gördüğünde ise kiltini düzeltip sırtını dikleştirerek kendisine sövüp duran kız kardeşini dikkate almamaya çalıştı. Genç adam perde açıldığında elindeki matara ile hala içmekte olan Robertin elindekini rahibe vermesi üzerine gülmemek için öyle büyük bir çaba sarfetmek zorunda kaldı ki kendini sıkmaktan alnındaki damarın  şişip çatlamak üzere olduğunu düşündü. Kafası dağılıp o damarın işlevi ve oradaki gerekliliğini düşünmeye koyulduğunda sakinleşmiş, yerini almıştı. Şimdi gözleri beyaz tüllere kitlenmiş, Maeve in tembih etmesine rağmen gözlerini yerden kaldırıp kaldıramayacağını gözlemek üzere odaklanmıştı. Genç adam tülün yeniden aralanması ile İlk sırada MCDonald kilti içindeki Robert'in kız kardeşini gördüğünde bakışlarını kızın birbiri üzerine önünde yerleştirmiş olduğu ellerine sabitledi. Tuttuğu pembe gülü elleri üzerine kaydırmış uzun sapını aşağı doğru sallandırmıştı. Bu ziyadesi ile tuhaf bir gül tutma şekliydi lakin kireç gibi beyaz görünen incecik uzun parmakları, ellerini tutuş şekli ve tam üzerinde tuttuğu gül ona bir tabloya bakıyormuş hissiyatı vermişti. Ellerine tezat olarak kıpkırmızı bileklerini fark ettiğinde ise kaş çattı. Kelepçeden yeni kurtulmuşçasına kızarmıştı. Genç adam bir anda nelere dikkat ettiğini düşündüğünde Maevee bakması gerektiğini hatırlayarak bakışlarını kaldırdı. Noah aynı anda gözlerini yerden kaldırıp Göz bebeklerini kendisininkilere değdiren Leydi Mcdonaldı gördüğünde olduğu yerde taş kestiğini hissetti. Sık uzun kirpikleri altındaki mavi boncukları andıran gözleri ile kendisine bakmaktaydı. Genç adam onun sıkı sıkı topladığı açık sarı saçlarına etrafından çıkan buklelerinin çevrelediği yuvarlak yüzüne minik burnu ve biçimli küçük kırmızı boyalı ağzına bir müddet baktıktan sonra gözlerini kaçırıp bir an sonra yeniden kendisine bakmasıyla bakışlarını kaçırmaksızın sabitledi. Kız yüzünü yana çevirerek nedime sırasına yöneldi lakin Noah gözlerini kadınların sıraya geçmesi ardından dahi dümdüz kilitlediği noktadan çekmemiş tül perdenin yeniden aralandığını yahut gelinin geldiğini görmemişti. Genç adam önündeki beyaz perdede hala aynı gözleri gördüğünün farkına vardığında nefesini tutup bir anda içinde at koşturan kalbinin dışarıdan duyulabileceğine yemin ettiği gümbürtüsüne odaklandı.

LİMON ÇİÇEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin