51 🧡

106 13 3
                                    

Zastanawia mnie czy powiedziałaś komuś o mnie?

Ja przez dłuższy czas się wahałam, ale w końcu powiedziałam najbliższym przyjaciółkom. Ucieszyły się i chciały znać więcej szczegółów i więcej o Tobie, Clarke.

Opowiedziałam im co uznałam za odpowiednie i namawiały mnie bym do Ciebie napisała.

Wtedy powiedziałam im o moim planie, a one uznały to za dobry pomysł.

Z czasem przyciskały mnie bym powiedziała coś więcej, ale tego nie chciałam z dwóch powodów.

Pierwszy: zaczęły by cię szukać po całym internecie i znając je, pododawały by cię na wszystkich mediach społecznościowych, bo są do tego zdolne.

Drugi: Clarke ty... ty nie używasz prawie żadnych mediów społecznościowych.

Wiem, może i wyjdę na stalkerkę, ale sama przeszukałam cały internet i jesteś po prostu duchem.

Nie masz instagrama ( bo twoja koleżanka wstawiła zdjęcie, które zrobiłyśmy tamtego dnia razem i oznaczyła wszystkie obecne dziewczyny oprócz ciebie), nie masz Tiktoka, Twittera, Tindera, Snapa, Tumblera, Aska. Nie masz nic oprócz Facebooka.

Ale na nim również nie ma za wiele informacji. Tylko data urodzin, gdzie studiujesz, w jakim mieście mieszkasz i miasto rodzinne.

Nic czego bym się nie dowiedziała od Ciebie.

Zrezygnowana i chcąca się już poddać zauważyłam na samym dole informację gdzie chodziłaś wcześniej do szkoły.

I właśnie wtedy przypomniało mi się, że znasz mojego kolegę z pracy.

Od Tamtej Chwili // Clexa PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz