Zastanawiam się czy miałaś dobry kontakt z tym kolegą, z którym chodziłaś do klasy?
Znam go od najmłodszych lat, ale nigdy nie byliśmy bliskimi przyjaciółmi. Był łobuzem, ale z wielkim sercem przez co dziewczyny za nim biegały. W szkole był popularny, każdego znał i miał dobre kontakty.
Pare razy kręcił ze mną, ale nigdy z powodzeniem, bo zawsze miałam go za dobrego kolegę, traktowałam jak w sumie brata.
Ostatnio spotkaliśmy się przypadkiem i zaproponował mi przejażdżkę swoim nowym samochodem.
Zgodziłam się z myślą, że go trochę o ciebie podpytam, Clarke.
I tak, parę informacji z niego wyciągnęłam po tym jak przeżyłam chyba pięć zawałów, bo popisywał się jak zawsze, kręcąc bączki, jeździł bokiem i generalnie palił gumę.
Dowiedziałam się tylko, że od zawsze byłaś cichą, spokojną osobą, nigdy nie kręcił z Tobą ( co za ulga) i wskazał dokładne Twoje mieszkanie, gdy przejeżdżaliśmy obok osiedla.
Gdy podwiózł mnie do domu, zmusił mnie do dania mu buziaka w policzek i kiedy faktycznie się pochyliłam, obrócił głowę przez co nasze usta się musnęły.
Powiedział, że w końcu po tylu latach skradł całusa Lexie Woods.
Ale za parę informacji o Tobie byłam skłonna się tak poświęcić.
~~~~~~~
15 gwiazdek i wrzucam kolejny rozdział 😋
CZYTASZ
Od Tamtej Chwili // Clexa PL
Hayran KurguJednak Ty zmieniłaś wszystko. Od Tamtej Chwili. Okładka autorstwa @mvdsvx ❤️ 200621 - 200623 🔒