11. Bölüm

1.6K 66 15
                                    

İsimsiz : Günaydın kıvırcık!

Leyla : Sanada.

İsimsiz : Anlaşılan daha uyananamışsın.

Leyla : Sanane benim uyanıp uyanmamamdan,

Leyla : Sevgilinle ilgilensene.

İsimsiz : Neden bu kadar sinirlisin?

Leyla : Sinirli değilim

İsimsiz : Sinirlisin ne oldu?

İsimsiz : Ben yanlış bir şey mi yaptım?

Leyla : Hiç yapar mısın sen ya?

Leyla : Bir daha yazma bana.

Leyla : Engellemek istemiyorum seni.

İsimsiz yazıyor...

İsimsiz : Neden böyle davrandığını anlayamıyorum.

İsimsiz : Neyse, ben cevabımı aldım zaten.

İsimsiz : Ama pişman olacaksın haberin olsun kıvırcık.

(Görüldü)

WhatsApptan çıkıp derin bir nefes aldım. Bana iyi gelirken, sevgilisi olduğunu öğrenmek beni kötü hissettirmişti.

Onu kırmış mıydım acaba?

"Leyla hemen kahvaltıya!"

İçerden 'babamın' seslenmesiyle telefonumu cebime attım ve çantamı tek omzuma takıp odadan çıktım.

"Ben kahvaltı etmeyeceğim, görüşürüz anne"

Son olanlardan sonra babam denilen kişiye olduğundan daha fazla sinirliydim. Onunla muhatap olmak istemiyordum.

"Leyla dedim sana"

Sabır dilercesine mutfağa girdim. Annem mutfakta yoktu. "Annem nerede?" Diye sorduğumda Babam, çay bardağından son yudumu almıştı.

"Markete gitti, gelir birazdan"

"İyi"

"Çay koyar mısın?"

Masaya baktığımda çaydanlığın masada olduğunu farketmemle gözlerimi 'babama' çıkarttım. "Çaydanlık masada"

"Ben senin doldurmanı istiyorum"

La havle.

Hızlı bir şekilde çaydanlıktan bardağa çayı doldurduğumda çaydanlığı yerine koyarken bileğime sarılan ellerle kalakaldım.

"Bana bak Leyla, eğer bana böyle davranmaya devam edersen hiç iyi şeyler olmayacak"

"Sende bana bak o zaman, annem seni seviyor diye tüm bunlara katlanıyorum anladın mı beni benim babam 4 sene önce öldü"

Bileğimdeki eller kuvvettini arttırdığında canım acımaya başlamıştı. "Bırak beni ya"

Elimi ondan çekmeye çalıştığımda annem eve girmeden önce son sözlerini söylemişti.

"Annene bir şey olsun istemiyorsan, beni kabullenmek zorundasın"

Yutkundum.

"Sıcacık simitler aldım, hadi soğutmadan yiyin" annem neşeyle mutfağa girerken sulanan gözlerimle ona baktım. Gerçekten bu adamla mutluydu.

"Sağol hayatım"

"Leyla otursana kızım, ayakta kalmışsın"

"Ben geç kaldım zaten okulda yerim"

KIVIRCIK || textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin