64. Bölüm

737 35 3
                                    

(Asu'nun anlatımıyla)

"Asucum bir bardak daha çay koyabilir misin?"

Bakışlarımı telefonumdan çekip babama çevirdiğimde önündeki boş bardağa kısa bir bakış atıp kafamı salladım. Oturduğum yerden ayaklanıp bardakla birlikte mutfağa gittiğimde bardağa çayı doldurup dikkatli bir şekilde götürmeye çalıştım.

"Al baba"

"Sağol kızım"

Masanın üstünde duran cipsten bir kaç tane alıp ağzıma attım ve geri yerime oturdum. "Oğuz ile konuştun mu?"

Cipsleri yutup dudaklarımı araladım. "Evet, bugün konuştum"

"İyi, ben de annenle konuştum her gün durumu daha da iyiye gidiyormuş"

Gülümsedim. "Umarım bir an önce gelirler"

Babam gülümseyip izlediği maça odaklandığında kucağımda duran telefonumdan gelen bildirim sesiyle telefonumun ekranını açtım.

Kerem : Konuşalım mı?

Babama kısa bir bakış atıp hızlıca cevap yazdım.

Asu : Müsait değilim.

Telefonun ekranını kapattığımda elimdeki cipsleri geri yerine koyup bozulan morelimi belli etmemeye çalıştım. En son ki konuşmamızdan sonra Kerem ile her ne kadar çok konuşmak istesemde kendimi bir süreliğine geri çekmeye karar vermiştim.

Telefonuma bir kez daha gelen bildirim sesiyle babamın bakışları bana dönmüştü. Ona gülümseyip telefonun ekranını açtım.

Kerem : 2 gündür mü?

Asu : Evet Kerem 2 gündür.

Daha sonra tam telefonu kapatacakken bu sefer beni aramasıyla şok içinde kaldım.

Babam, bana sorarcasına bakarken ilk önce telefonun sesini kıstım ve ayaklandım. "Cansu arıyor da"

"Tamam kızım ben bir şey demedim git konuş"

Doğru, ben neden açıklama gereğinde bulunmuştum ki zaten?

Babamı salonda yalnız bırakıp hızlı bir şekilde odama geçtim ve telefonu kapanmaya yakın cevaplandırdım.

"Sana müsait değilim diyorum neden arıyorsun?" Sesim normalinden sert bir şekilde çıktığında çalışma masamın sandalyesini çekip oturdum.

"Telefondan sesin daha da güzel çıkıyormuş"

Yutkundum. İlk telefon konuşmamızı yaptığımızı farketmemle kalbim hızla çarpmaya başladı. "Neden aradın?" Diye sordum az önceki iltifatını duymazdan gelerek.

"Benimle konuşmak istemiyor musun?"

"İstiyorum" diye mırıldandım. "O zaman neden 2 gündür sürekli meşgulum, müsait değilim, ders çalışıyorum gibi bahaneler üretiyorsun?"

Sessiz kaldım. Ben de bilmiyordum ki neden bu şekilde davrandığımı sadece en son ki konuşmamızda o gün kendimi huzursuz hissetmiştim ve sonraki günler de böyle olmuştu.

"İstemeden seni mi kırdım yoksa?"

Cevap vermedim. Ne diyeceğimi bilmiyordum. "Açık sözlüyüm diyen Asu'ya noldu?" Sesi alayla çıkıyordu ama sanki üzülüyor da gibiydi.

"O kızla görüşmene rağmen neden benimle konuşmak istiyorsun?" Diye sordum dayanamayarak. Evet, madem görüştüğü bir kız vardı ve onu seviyordu o zaman neden bana o kızmışım gibi davranıyordu?

KIVIRCIK || textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin