VENTUS'CU MUYUZ CAELUM'CU MU? 😅 BU BÖLÜM VE GELECEK BÖLÜM ÇOK KİLİT İKİ BÖLÜM OLACAK. KEYİFLİ OKUMALAR 💜
🌾🌾🌾
Caelum elindeki ateşi söndürüp ahşap yatağın altından çıktı.
"Evet, hiçbir şey yok burada."
Nympha bunu duymayı bekliyor olsa da yüzünü buruşturdu. Caelum'a olanları anlattıktan sonra yatağın altını kontrol etmek için birlikte Kral'ın odasına gelmişlerdi.
"Kafam o kadar karışık ki... Bu olanlara mantıklı bir açıklama bulamıyorum." Nympha'nın sesi titriyordu.
Caelum kızı kollarının arasına alıp sıkıca sardı. "Biliyorum sevgilim. Keşke elimden bir şey gelse..."
"Yanımdasın ya..." Nympha başını kaldırıp adamın yorgun yüzüne baktı. Onun omuzlarına bu kadar çok yük yüklediği için kendini suçlu hissediyordu. Eğer olacakları ön görebilmiş olsaydı onu asla bu karmaşanın içine çekmezdi.
Caelum etrafına bakındı. "Kral Radix bir ipucu bırakmış olamaz mı buralarda? İşe yarar bir şey bulamaz mıyız sence?"
Nympha omuz silkti. "Bakmaktan zarar gelmez sanırım."
Birlikte odayı aramaya başladılar. Nympha annesinin altın işlemeli küçük masasından başladı. Tek tek bütün çekmeceleri açıp bulduğu her kağıt parçasına dikkatle baktı ama kalbini annesinin hüzünlü anısıyla dolduran taraklar, parfüm şişeleri ve boş mektup kağıtları dışında hiçbir şey bulamadı. Caelum da yatağın altını, dolapları, hatta o ağır ayı postunu altını bile aramış ama hiçbir şey bulamamıştı. Saatlerdir odanın altını üstüne getiriyorlardı. Güneş batmaya başlamış odaya loş bir karanlık çökmüştü.
Nympha çalışma masasında da işe yarayabilecek bir şey bulamayınca öfkeyle ellerini iki yana açtı. Tam bir şey söyleyecekti ki Caelum heyecanla "Nympha" dedi. Bir elinde duvardaki altı melek tablosu diğer elindeyse kalın bir kağıt parçası tutuyordu.
"Tablonun arkasına tutturulmuştu."
Caelum kağıt parçasını çalışma masasının üzerine yerleştirip dikkatle açmaya başladı. Nympha elindeki mumu yakıp kağıt parçasına yaklaştırdı. Bu özenle saklanmış kağıtta ne olduğunu görmek için sabırsızlanıyordu.
"Krallığın haritası bu" dedi Caelum.
Nympha başıyla onayladı. "Evet. Bak doğuda, batıda ve güneyde bazı noktalar işaretlenmiş ama kuzeyi göstermesi gereken kısım yok."
Nympha parmaklarını kağıdın ucundaki tırtıklarda gezdirdi. "Kopartılmış bu parça."
"Bunlar araştırdığı mağaraların yerleri olmalı. Kuzey parçasını giderken yanına almış olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NYMPHA - ARBOR KRALLIĞI《TAMAMLANDI》
Fantasy《TAMAMLANDI》 Arbor Krallığının Prensesi Nympha'yı bekleyen iki zorlu savaş vardı. Biri dengeleri alt üst eden karanlık bir güce karşı, diğeri ise kalbini sıkıştırıp onu nefessiz bırakan bir aşka. ⌜ Çocuk kendini beğenmiş gülümsemesiyle, "Prensesim...