Bölüm 11 - Teklif ❤️‍🔥

586 169 1.3K
                                    

*Diğerlerinin aksine bu görsel bana ait değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Diğerlerinin aksine bu görsel bana ait değil. 😊

🌾🌾🌾

Nympha Caelum'un kollarının arasında yatarken Caelum hiç durmadan gülümsüyordu. Parmaklarıyla kızın çıplak omuzunda minik daireler çizerken kıkırdadı. Nympha kafasını kaldırıp kaşlarını çattı. Aklına gelen her neyse onu fazlasıyla eğlendirdiği belliydi.

"Ne var büyücü?" dedi biraz alaycı bir sesle. Caelum gülümsedi ve kızın burnuna küçük bir öpücük kondurdu.

"Hiç sadece..."

"Sadece ne?"

"Sadece bunu beklemiyordum."

"Ne yani bu korkutucu prensesin yatağına girmeyi mi beklemiyordun?"

Kız tek kaşını havaya kaldırmıştı. Caelum'un dudakları yavaşça yukarı doğru kıvrıldı.

"Hayır onu hep umut ediyordum da yalnızca bu gece olacağını düşünmemiştim."

Nympha kahkaha atıp eliyle onun karnına hafifçe vurdu. "Demek öyle..."

Caelum da kıkırdadı ve abartılı bir şekilde omuzlarını silkti. "Yalnızca gerçekler..."

Nympha gülümseyip yüzünü tekrar Caelum'un göğsüne yasladı. Kulağının altında atan kalbin ritmi tatlı bir ninni gibi uykusunu getirmeye başlamıştı. Ağırlaşan göz kapaklarına direnmekte zorlanıyordu.   

Caleum kızın saçlarını ağır ağır okşarken "İçeri girdiğimde ağlıyordun Nympha. Dikkatimi dağıtmış olman unuttuğum anlamına gelmez. Neler oldu?"

Nympha derin bir nefes aldı. "Hiç. Dediğim her şey bir an çok korkutucu geldi gözüme." 

Caelum'un vücudunun sıcaklığı onu sarıp sarmalarken başka bir şey düşünmek istemiyordu. Kolunu ona daha sıkı sardı ve gözlerini kapattı.

Caleum kızın binbir çiçek bezeli kokusunu içine çekti ve saçlarını öptü. "Korkma ben hep yanındayım."

Kız "Biliyorum." Diye mırıldandı ve derin bir uykuya daldı.

🌾🌾🌾

Nympha neredeyse bir hafta boyunca odasından hiç çıkmamış, bütün günlerini odanın içinde oradan oraya giderek geçirmişti. Arada vekillerinden ve komutanlarından haber alsa da herkesin birlikte olduğu akşam yemeklerinden ve sarayın kalabalık koridorlarından uzak durmuştu. Caelum o gecenin ertesi günü yanına gelmek istemiş ama daha odanın kapısına yaklaşamadan hizmetçi kızlar tarafından geri gönderilmişti. Nympha'nın kendini iyi hissetmediğini söyleyen kızlara birkaç gün direnip zorluk çıkarsa da sonunda daha fazla üstelememesi gerektiğini anlamıştı.

Elbette, o gece Caelum'un onun odasında kaldığı haberi sarayın koridorlarına hızla yayılmıştı. Bu sarayın duvarları o gecenin diğer gecelerden farklı olduğunu belli edecek kadar inceydi ya da kapıların önünde bekleyen meraklı kulaklar bunu duyacak kadar keskin. 

NYMPHA - ARBOR KRALLIĞI《TAMAMLANDI》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin