Part 10

507 32 0
                                    

-És esetleg van valami olyan dolog amiről tudunk kéne? Tudod például betegség ilyenekre gondolok.-kérdezi Jasper.

-Hát tudjátok amit most mondani fogok azt csak a családom tudja, de mivel most már ti vagytok azok megosztom veletek. Amikor még élt anyám a baleset előtti hónapban nyaralni voltunk a tengerparton. Én profi szörfös voltam, szó szerint minden trükköt tudtam, de akkor l alkalomkor kicsit túl lőttem a célon. Éppen utolsó napunk töltöttük ott mikor láttam egy hullámot amit érdemes is volt meglovagolni eddig oké. Ki úsztam a hullámig elkezdtem meglovagolni. Amint beértem a csőbe nem voltam elég figyelmes és felborultam. Próbáltam vissza úszni a felszínre, hogy legalább közelebb legyek a parhoz, de nem sikerült. A következő pillanatban már csak azt éreztem hogy valaki vagyis inkább valami leharapta a lábam. Innentől már csak annyira emlékszem, hogy valaki kihúz a vízből és, hogy anyám sírva hívja a mentőt. Amikor újra magamhoz tértem a kórházban találtam magam. Próbáltam megmozdítani a kezeim, a jobb lábam meg is tudtam mozdítani igaz csak kicsit de amikor a balt próbáltam nem tudtam. Oda néztem és a bal lábam helyén semmit se láttam. Elkezdtem pánikolni és amikor anyám belépve közölte velem hogy a lábam "maradékát" amputálni kellett. Szóval igen kaptam egy mű lábat és most azzal élem az életem, nem a legkényelmesebb dolog de el lehet viselni-suttogtam a fiúk pedig figyelmesen hallgattak.

-Jane annyira sajnálom ami veled történt, nálad erősebb lányt életemben nem láttam. Ezt mind elviselni nagyon megterhelő lehet.-suttogta mellettem ülő szőke fiú és szorosan megölelt.

-Le is tudod szedni? Már mint érted, nem bunkóságból kérdezem de ezt te mindig hordod? Alvásnál is?-kérdezte Emmett.

-Nem, általában alvásnál és fürdésnél leszedem magamról és csak reggel rakom fel.

-És esetleg meg tudod mutatni? Életemben nem láttam még igazit, már mint élőben.-kérdezte.

-Persze, ott van a sarokban.-mutattam

-Hát igen, ilyen és mielőtt még megkérdezitek, hogy ezt eddig, hogy nem láttátok elárulom, hogy azért mert az egészet eltakarja a nadrág és ugye csak a cipő látszik, azt pedig cserélgetni tudtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hát igen, ilyen és mielőtt még megkérdezitek, hogy ezt eddig, hogy nem láttátok elárulom, hogy azért mert az egészet eltakarja a nadrág és ugye csak a cipő látszik, azt pedig cserélgetni tudtam.-magyaráztam a fiúknak.

-Nagyon erős vagy kicsilány.-öleltek át mind ketten és ekkor kopogást hallottunk.




Kérlek egy csillaggal jelezd ha tetszett ez a rész.

Illetve sajnálom, hogy ritkán vannak részek csak a suli elveszi minden időmet. De amint tudok dolgozok azon, hogy új részekkel bővüljön a történet.

Puszi:író

Az elveszett lány (Twilight ff)Where stories live. Discover now