Part 15

446 18 0
                                    

Hamar feltápászkodtam és visszamásztam a dzsip tetejére és elfoglaltam a helyemet. Vártam egy kicsit mire újra elindultunk, de most teljesen más irányba hajtottunk. Kb eltelt fél óra mire egy ház előtt leálltunk. Mivel szerintem ez volt az úticél ezért leugrottam a tetőről és megálltam a kocsi oldalánál felmérni a károkat, amit csináltam. Nem is volt olyan durva, aminek képzeltem. Hallottam, hogy a többiek bent csöndben vannak így megdermedtem, hogy ne zavarjam őket bármit is csinálnak. Eltelt 2 perc és szép sorban kiszállt mindenki. Emmett oda jött mellém, Alice pedig be ült a vezető ülésbe és elhajtott. Fogadott bátyámmal együtt néztük a szerelmespárt amint tervüket megvalósítják. A lány megcsókolta a bronz hajó bátyámat és elkezdtek veszekedni, először meglepődtem, de rájöttem ezt a csaj azért csinálja, hogy elhitesse otthon lévő család tagjával, hogy éppen szakítottak.

Amint becsukódott a ház ajtaja Edward felmászott a lány szobájába mi pedig Emmettel ketté váltunk és az erdőt fürkésztük. Miután Edward újra feltűnt egy egészen ramaty állapotú autóhoz ment, be ült és elindította a motort és az ajtót kémlelte.

Az ajtóban feltűnt az emberlány, aki az apjával veszekedett. Nem tudom mit mondott Bella de biztos nagyon durva dolgot hiszen apja egy pillanatra hátra tántorodott. Bella bömbölve bevágta magát a kocsiba és Edward egyből indított is. Hirtelen Emmett ugrott mellém, megfogta a kezem és felugratott velem a kocsi platójára, miután ez megtörtént bentről egy nagy sikítást hallottunk, majd Edward nyugtató szavait.

Nem telt bele 10 percbe se, már a Cullen ház előtt parkoltunk. Emmett kiszakította Bellát Edward öléből és gyorsan be is vitte. Őt követte Edward majd én. Egészen a nappaliig mentünk, ahol megtaláltunk családunk többi tagját, illetve Laurent.

Nem akartam bele folyni a nagy beszélgetésbe ezért elmentem a konyhába le öblítettem az arcom hiszen az eséstől biztos koszos lett. Majd miután visszatértem a többiekhez akkor lépett ki Laurent az házból. Amint az ajtó becsukódott elkezdődött a vad terv készítése.

A végeredmény az lett, hogy Alice, Jasper és én elvisszük a lányt Délre. A többiek pedig csalival levadásszák, ha jól tudom Jamest. Alice elvitte átöltöztetni az embert addig én Jaspert faggattam.

-Nekem miért kell veletek mennem? -kérdeztem.

-Ennek két oka van Lucy. Egy: gyakorlod milyen emberek között lenned. Kettő: a közelemben kell lenned, nem engedlek el vadászni a többiekkel. Ha még sima vadászat lenne addig oké lenne, de ez nem sima vadászat. Ez nagyon veszélyes. Így velünk jössz! Nincs vita! -mondta.

-Rendben értettem-válaszoltam, és amint kimondtam Alice és Esme lehozták Bellát az emeletről.

Alice hozzám vágott egy táskát, amiben gondolom mind a négyünknek voltak elrakva ruhái. Nem tudom hova megyünk, de úgy tűnik hosszú távra tervezünk.

Ez után csak vártunk míg Alice nem jelzett Edwardnak, hogy indulhatnak. Egy gyors csók csattant el a szerelmespárnál és Jasperen kívül minden fiú, illetve Esme és Rosalie eltűnt. Megcsörrent a telefont, abban a pillanatban Alice felkapta a lányt, kisiettünk a kocsihoz. Mind a négyen beszálltunk. Jasper vezetett, Alice be ült hátra Bellához én pedig az anyós ülésen foglaltam helyet. Jasper elindította a kocsit. Elindultunk, de azt még nem tudtam hová.






Sziasztok.

Meglepetés. Dupla rész cserébe azért amiért ennyit vártatok. Sajnálom, hogy eltűntem csak a suliba nehéz hetem volt. Ígérem igyekszek minél előbb részeket hozni nektek.

Remélem nem haragszotok és tettszettek a részek.

Nemsokára hozom az új részt.

Addig is puszi

Író

Az elveszett lány (Twilight ff)Where stories live. Discover now