Part 13

436 30 2
                                    

Mikor ki értem a nappaliba akkor parkolt el Edward a kocsival, hogy haza vigye a csajt.

-Elegem van.-suttogtam. Rámosolyogtam a többiekre és felmentem a szobámba. Megcsináltam az aznapi munkámat, lefürödtem és befeküdtem az ágyba olvasni majd már csak azt vettem észre, hogy elnyom az álom.

Másnap arra keltem, hogy ismét valaki kopog az ajtómon.

-Gyere!-kiáltok ki. Oda néztem ki jön be vagyis inkább kik jönnek be, hiszen a család fiatal lányai beléptek a szobámba.

-Kelj fel Lucy indulunk!-ugrott az ágyamhoz Alice és elkezdett rázogatni.

-Fent vagyok, mennyi időm van még?-kérdeztem álmosan.

-Kb 15 percet adunk, lent várunk a nappaliba-mondta Rosalie és a legnagyobb meglepetésemre halványan elmosolyodott.

-Okés, 15 perc múlva találkozunk a nappaliba.-mondtam és feltápászkodtam az ágyról.

Gyorsan felöltöztem az egyik kedvenc szettembe és lementem a többiekhez.

-Kész vagyok. Indulhatunk.-mosolyogtam.

-Az én kocsimmal megyünk.-jelentette ki Rosalie és elindult a garázs felé, én és Alice pedig követtük. 

Lent beültünk a kocsiba és elindultunk a város felé. Igaz a városban dugó volt hiszen valami baleset történt de hála istennek beértünk és a város egyetlen plázájába bementünk.

-Na hol akarunk kezdeni?-ugrált boldogan Alice.

-Nem tudom, nekem mindegy. Rosalie?

-Menjünk akkor ruhákat nézni.-javasolta és az első ruhás bolthoz kezdett minket húzni.

A bolt elképesztő volt. Tele volt márkásabbnál márkásabb ruhákkal. Sokáig voltunk be és mikor sikerült választanunk, kifizettük és a boltból fejenként 2-2 zacskóval jöttünk ki. Következő állomásunk egy cipőbolt volt ahol szintén órákat töltöttünk. Miután onnan is kijutottunk egy ékszer boltba vezetett utunk.

-Köszönöm lányok ezt a napot. Nagyon élveztem.-mondtam mosolyogva miután kijöttünk a boltból és a kocsi felé tartottunk.

-Üdv a családban Lucy-mondta Rosalie és átölelt miközben Alice a cuccaink rakta be a csomagtartóba. 

Mind a hárman beszálltunk a kocsiba és elindultunk haza. Otthon mindent kipakoltunk és felvittük a saját szobáinkba a vásárolt cuccainkat. Délután volt mikor sikerült mindent bepakolnom a szekrényembe.

-Öltözz indulunk baseballozni.-nyitott be Alice.

-Rendben, sietek.

Felöltöztem és lementem a többiekhez. Mindenki a nappaliba volt kikéve Edward és gondolom elment az ember lányért. Kimentünk a rétre, elkezdtünk elő pakolni a játékhoz illetve vártuk Bellát és Edwardot. Mikor végre oda értek hozzánk kezdődhetett a játék. De ekkor még nem tudhattuk mi fog még rénk várni....




Meglepetés! Dupla rész! Remélem tetszett ha igen kérlek jelezd el csillaggal vagy egy kommentel. Nemsokár hozom a következőt. 

Puszi, Író.

Az elveszett lány (Twilight ff)Where stories live. Discover now