A játék nagyban ment mikor véletlen nagyon nagyot ütöttem és a labda el szállt jó messzire. Ledobtam az ütőm, utána akartam menni, de egy kéz vissza rántott. A kéz tulajdonosa nem volt más, mint a legjobb barátom.
-Alice látott valami, vagyis inkább valakiket. 3 vámpír közeleg erre és mind veszélyes. Kérlek szépen, maradj egyész végig a hátam mögött, ne beszélj vissza nekik, sőt szerintem egy idegei meg se szólalj. Bólints, ha megértetted. -suttogta és elkezdett tolni a többiek felé, én pedig némán bólintottam.
Amint a többiekhez értünk félkör alakba beálltunk az ember lány elé, akinek Edward adta a parancsokat. Látszott szegénykén, hogy remeg és fél, de tartotta magát.
-Remélem nem bőgi el magát amíg ezek itt vannak. -gondoltam magamban.
Mikor a három jelenleg még ismeretlen vámpír megjelent a rét túl oldalán Jasper, aki előttem állt megfeszült előttem, nyugtatás képen megsimogattam a kezét hátha lazul egy kicsit. Sikerült a terem ugyanis érzetem, hogy a fiú kicsit nyugodtabb lett. Mire észbe kaptam az idegenek már előttünk álltak és minket fürkésztek.
-Úgy hallottuk mintha valami játék zajlana a közelben-mondta a sötét bőrű férfi. -Engem Laurentnek hívnak, ez itt pedig itt Victoria és James. -mutatott a mellette álló két vámpírra. Én közben elkezdtem Victoriával szemezni. Valahonnan nagyon ismerős volt a haja színe.
-Engem Carlisle-nak hívnak. Ez itt családom, Emmett és Jasper, Rosalie, Esme és Alice, Edward és Bella, illetve Lucy. -mutatott sorra végig rajtunk vigyázva, nehogy megemlítse, hogy van köztünk egy ember is.
-Beszállhatnánk a játékba? -kérdezte Laurent udvariasan.
-Ami azt illeti épp befejeztük, de legközelebb boldogan játszunk veletek. -mondta a fogadott apám-Hogy tervezitek? Meddig maradtok a környéken? -kérdezte.
Amíg folytatták ezt a roppant érdekes beszélgetést én folyamatosan a vörös hajú nővel szemeztem, illetve egy idő után már egymásra kezdtünk vicsorogni. Ezt egészen addig csináltuk amíg meg nem éreztük Bella illatát a levegőben, amit eddig Edward valahogy takargatni akart. James egyből neki akart ugrani az ember lánynak de Edward támadóállásba beállt elé és védte őt. A levegőben érezni lehetett a feszültséget, még úgy is, hogy Jasper alkalmazta különleges képességét.
-Úgy látom sokat kell tanulnunk egymástól-próbálta oldani a helyzetet Laurent.
-Valóban. -Válaszolt Carlisle.
-De azért szeretnénk elfogadni a meghívást. -mondta Laurent. Én pedig ránéztem, hogy miről beszél.
-Úgy tűnik lemaradtam valamiről. -gondoltam.
--ÉS természetesen nem bántjuk az emberlányt. Mondtam már, nem áll szándékunk vadászni a ti területeteken. -folytatta a sötét bőrű férfi.
Carlisle a férfit figyelte mennyire bízhat meg benne, de végül bólintott.
-Rendben, majd mi mutatjuk az utat. -mondta végül. -Jasper, Rosalie, Esme! -kiáltotta. Mielőtt Jasper oda ment volna hozzá megszorította a kezem, majd oda ment apjához.
Olyan elveszettül álltam ott addig amíg Alice megfogta a kezem és elkezdett rángatni engem Emmett dzsipjéhez. Amíg oda nem értünk fel se tűnt, hogy előttünk Edward Bellát tologatja, és mögöttünk Emmett hátrál. Mikor már a dzsip mellett álltunk jóformán bevágták Bellát a kocsiba majd beültek ők is, mivel nekem nem jutott hely egy őrült ötletem támadt. Igaz nem volt valami biztonságos, de inkább csináltam minthogy ott hagytak volna. Felpattantam a kocsi tetejére és lehasaltam, szinte egyé váltam a tetővel. Edward indított és amilyen gyorsan tudott indultunk is, de azt nem tudtam merre. Út közben szinte a kezem bele vájódott a kocsiba olyan erővel markoltam, hogy véletlen se essek el. Egy idő után hallottam, hogy elkezdtek ordibálni, vagyis veszekedni bent majd egy hatalmas fékezés Edward részéről és a betonon kötöttem ki. Nem készültem fel arra, hogy fékezni fog.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az elveszett lány (Twilight ff)
VampirLucy Parker élete 17 éves korában katasztrófa. Anyja meghalt, apja alkoholista de egy nap munkába menet valaki megtámadja. Egy harapással az egész élete megváltozik.... Minden szereplő kivéve Lucy, Stephenie Meyer jogában áll! A történet félig követ...