Part 34

329 23 4
                                    

Edward szemszöge

-Üdv Edward, Azt hitted mi, hogy baja lesz a kis barátnődnek mi? El kellene dönteni kibe bízol és kiben nem. -hallottam egy nagyon ismerős hangot a fejemben. Először nem tudtam kihez tartozik a hang így nem is nagyon törődtem vele.

Bellának segítettem beülni a kocsiba és jó barát lévén be is csatoltam, ez után pedig becsaptam a Volvo ajtaját és az erdő felé fordultam, hogy kiderítsem kihez tartozik a hang, de már csak Jacob figyelt minket a határvonal másik oldaláról. Úgy döntöttem, hagyom az egészet biztos valamelyik farkas volt, így haza vittem a csajom és miután kiraktam a házuknál haza indultam a családomhoz.

Otthon leparkoltam a kocsival a garázsunkba és bementem a házunkba. A nappaliba az Alice-Jasper párost találtam a kanapén csókolózni.

-Sziasztok, nem akarok zavarni, beszélni szeretnék veletek! Mindenkivel. -mondtam kicsit hangosan a mindenki szót remélve, hogy mindenki meghallja, aki a házban tartozik.

Pár perc múlva a családom minden tagja a kanapén ült és feszülten figyelte, miről szeretnék beszélni velük.

-Figyeljetek, ma, amikor Bellát „vettem" át a farkasoktól, valakinek a gondolatát hallottam. Eddig minden rendben. De a nevemen szólított, mintha ismerne. -vázoltam fel a helyzetem.

-Edward, akár egy farkas is lehetett. -mondat az apám.

-Tudom, de olyan hang volt mintha egy lány lenne, és a farkasok között csak Leah van, aki köztudottan utál minket és egy szót se szólna hozzánk.

-Ez igaz Carlisle. -helyeselt Emmett.

-Akkor ki lehetett? -kérdezte Esme.

-Figyeljetek, el kell mondanom valamit. Minap, amikor vadásztam, a farkasok területén észrevettem egy házat az erdő mélyén, ami eddig egyáltalán nem volt ott. Azon gondolkodtam, hogy vajon kié lehet hiszen a falka majdnem egymás mellett lakik, egyik se él távol a másiktól. -emlékezett vissza a tegnapra Jasper.

-És nem láttál semmi mozgást? -néztem a fiívéremre.

-De, láttam Leah-t oda menni és bekopogni, valakivel beszélt, de sajnos az arcát nem láttam.

-Hogy nézett ki, akivel beszélt. -kérdezte Rosalie.

-Fekete volt a haja, fekete farmer volt rajta ugyan olyan színű pólóval. Volt mér rajta magas szárú csizma és bőrdzseki. -adta meg a választ Jasper.

Rosalie tekintetében mintha valami felismerét véltem felfedezni és furcsa módon elmosolyodott is, bár nem kérdezősködtem ki jutott eszébe.

-Feltétlen oda kell majd vezetned holnap és meg kell mutatnod a házat, utána pedig egyedül szeretnék maradni. -mondta Rose.

-Ha ezt szeretnéd hát rendben. -biccentett Jasper.

Kíváncsi leszek mit tervelt ki Rosalie és hogy mire jött rá. De meglátjuk mi lesz holnap.

Az elveszett lány (Twilight ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora