Part 39

355 23 4
                                    

-Hogy...hogy kerülsz te ide? Megmondtuk, hogy menj innen. -vágta hozzám Carlisle.

-Na na na ennyire kedves fogadtatást még senkitől se kaptam. -vigyorogtam az arcába.

-Hogy kerülsz a farkasokhoz? -kérdezte Edward.

-Képeld el Edward, hogy miután szépen kiraktatok elindultam és a határnál találkoztam Sammel és vele beszéltem meg, hogy átkelhessek. Végül felajánlotta a házat, amit láttál, hogy lakjak ott és még mondok egy megdöbbentő hírt. Én már falkatagnap számítok... De most nem ez miatt vagyunk itt nem?

-Igaz, veled majd beszélünk. -kezdett neki újra Carlisle.

-Vagy nem. -suttogtam.

-Szóval ott tartottunk, hogy amikor ide jönnek az újszülöttek csatázni, Edward a hegyekbe viszi Bellát, hogy biztonságba legyen. Mi pedig többiek és ha ti is benne vagytok akkor itt a tisztáson várnánk és ti pedig lesből támadtok, hogyha megadjuk rá a jelet. - vázolta fel a tervet a volt apám.

-És mi van akkor, hogy ha esetleg néhány újszülött feljut hozzájuk és megtámadja, vagy rosszabbnak számít, ha ott lesz Viktória a háttérben nem? -hülyék ha azt hiszik Bellácskára nem talál senki.

-Igaza van Lucynak. -ált az én oldalamra Alice.

-Ha ez tényleg bekövetkezne kell még mellé valaki. -nézett végig rajtunk Edward és megállt a tekintete rajtam.

-És ki lesz az a szerencsés, aki veletek lehet, illetve miért bámulsz? – kérdeztem.

-Te és Seth. -nézett végig a szemembe Edward.

-HOGY MIVAN? -ordítottam, ami miatt bele rengett a minket körül vevő hegység -én biztos nem védem a kis barátnőd seggét.

-De, ott leszel velünk, nincs kifogás ez már végleges.

-Jó, de csak azért, mert ott lesz Seth is, más miatt nem is mennék oda. -csak azért mentem bele mert Seth is a falkába tartozik, illetve jó barátom és nem akarom elveszteni őt Bellácska miatt.

-Hogy tisztázzuk, nem a csajod miatt megyek. Hanem Seth miatt. -váltottam át bunkóra- És nem tudom ki miatt dobtatok ki de ha megtudom megölöm azt garantálom, nincs kegyelem. -a mondat végén valamiért az emberlány össze rezzent.

-Most, hogy ezt megbeszéltük, és mindenki bele egyezett, így találkozunk a csata napján. -búcsúzott el tőlünk Carlisle.

Elindultunk haza felé és alig vártam, hogy otthon bele üljek a kádba és vegyek egy forró fürdőt. Azt hittem megúszom a beszélgetést a vámpírokkal de, sajnos meghallottam a nevemet. 

-Lucy beszélnünk kell. És nincs vita. -állt be elém a volt apám és vissza terelt a többiekhez.









A helyes írási hibákért előre is elnézést kérek.

Az elveszett lány (Twilight ff)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant