medya:carmen...
...
Evet sabahlamak çok kötü bir fikirdi. Şu an aynanın karşısında dikilmiş moraran göz altlarımla bakışıyordum.Boşverip kahvaltı için odamdan çıktım.
Bugün stüdyoya gitmek istiyordum. Yaşadığım saçma olaylar yüzünden bi' kaç gün okulu erteleme kararı almıştım. Okulda yapacağım gösteri ise güme gitmişti.
Salona girdiğimde Kartal ve Doğu birlikte PlayStation oynuyorlardı. Kartal beni görüp gülümsedi "Günaydın Doğa." dediğinde Doğu da bana doğru döndü ve yüzüne abartılı bir ifade bıraktı "Ay o ne? O göz altları ne? Kızım çok uyumaktan mı yoksa hiç uyumamaktan mı oldu o hiç normal olmayan morluk?" hızlı ve fazla abartılı tepkisine göz devirip güldüm.
"Günaydın Kartal, nasılsın? "
"Ben evlatlık mıyım Doğa, kırdın beni." Doğu'ya bakıp "Sen de az önce beni çok kırdın ama." dediğimde "Öyle olsun Doğa, bir süre konuşmayalım." dedi.
"Bi' motorun soğusun gerizekalı." diyerek içeri giren Ege ile bakışlarım oraya döndü.
Ege'nin boyu çok uzundu. Hepsi hakkında düşüncelerim yavaş yavaş şekillenmeye başlamıştı ama sadece Ege'yi çözememiştim. Benimle çok konuşmuyordu, hareketlerimi gözetlemek istediğini anlamıştım.
Kartal'a sorduğum soru da güme gitmişti...
Ferit bey içeri girip "Hadi artık yemek yiyelim bozuk çocuklarım, Doğa hariç yani bozuk değilsin seni ayrı tuttum sadece çocuklarım kısmına." hızlı konuşmasıyla gülümsedim.
Ferit bey çok komik ve tatlı gözüküyordu ama dün masada gerginlik olduğundaki bakışları ve davranışları tersinin pis olduğunu anlamama yetmişti.
Masaya geçtiğimizde Boran, Ekin ve Tuğsem hanım çoktan oturmuştu.
Herkes yemeklerine odaklanmışken en azından haber vermem gerektiğini düşünüp Ferit bey ve Tuğsem hanıma baktım "Bugün dışarı çıkacağım, haber vermek istedim."dedim, Ferit bey gülümsedi."Nereye gideceğini sorabilir miyim."
"Bir arkadaşımla buluşup ordan stüdyoya geçeceğim."
"Sevgilim demiyosun da." Borana dönüp "Maalesef Borancığım henüz kısmetimi bulamadım." dediğimde Tuğsem hanım uzamasını istemediği için lafı devraldı "Burada da stüdyo var güzelim, istersen kullanabilirsin."
Yicem bu kadını güzelim diyo, tipe bak.
Gülümseyerek "Teşekkür ederim Tuğsem hanım fakat orada rahat hissedeceğim sanmıyorum."
Bu sefer kahvaltı güzel geçmişti, yine çok bir şey yiyemesem de iyiydi.
Kahvaltıdan sonra kalkıp odama gittim, üstüme rahat bir şeyler giyip dışarı çıkmak için hazırlandım.
Stüdyoma nasıl gideceğimi bakmak için konum açmıştım, birazcık uzun sürecekti sanırım ama hallederdim.
Aşağıya dönüp Ferit bey ve Tuğsem hanıma haber vermek için yanlarına gittim. Ekin ve Ege hariç herkes salonda oturuyordu.
"Tuğsem hanım, Ferit bey ben çıkacağım şimdi de haberiniz olsun." Dedim.
"Kızım bıraksınlar seni istersen? Nasıl gideceksin?" Dedi Tuğsem hanım.
Haklıydı, ben de bilmiyordum. Çözeriz.
"Sıkıntı değil, gidebilirim tek." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piyanist
ChickLit17 yaşında hayatını kendi müziği ile iyileştirmeye çalışan Doğa'nın hayatı bir anda tepetaklak olursa ne mi olur? Onu okumak için buradayız. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, iyi veya kötü -aile kurgusudur- İlk bölümler düzenlenecektir...