Medya : sarki.
............Şu an Ekin ile yatağımda dizi izliyorduk.
Çok hastaydım ve okula gitmemiştim. Doğu'nun devamsızlığı çok olduğu için okula gitmek zorundaydı, Annem ise uzun süredir işlerini aksatmıştı. Diğerleri zaten işe gitmek zorundaydı. Ama Ekin dün geceden beri yanımdaydı.
"Ya abi bu çocuk da gerizekalı he, tamam görünmez olabiliyorsun falan ama, götü kalkmış bunun."
Sana Bir Sır Vereceğim izliyorduk ve Ekin sürekli karakterlere laf ediyordu.
"Kız da salak galiba görünmezse görünmez sanane kızım!"dediğinde gözlerimi devirerek ona döndüm.
"Ekin senin yüzünden hiçbir şey anlamıyorum."
"Ben ne yapayım kızım? Karakterler salaksa benim ne suçum var?"
"Hiçbiri salak değil bu arada görünmez olan birini görsen merak etmez misin?"
"Ya bok çıkarsa? Ben bunu düşünürüm bu kız bildiğin saf."
Belki de 200. Kez gözlerimi devirdim. Art arda gelen mesajlarla telefonumu elime aldım.
Ata'nın yazdığını görünce yüzümde bir gülümseme belirdi.
Ata:hastaymışsın?
İyi misin şimdi
Geleyim miDoğa:Ekin yanımda
İyi gibiyim şimdiAta:ilaç falan içtin değil mi?
Doğa:içtim içtim
Ata:dikkat et olur mu?
Ayaklarını sıcak tut
Çok üşüdüğünde üzerini aç ateşin çıkmıştır duşa da gir
Uykunu al iyice tamam mı?Doğa:tamammmm
Bir şey daha yazacak iken Ekin'in telefonuma yaklaşmasıyla hızla ekranı kapattım.
"Kiminle konuşuyorsun?"
"Bu seni hiç alakadar etmez"
"Bana genç yaşımda sakın damat getirme tamam mı güzel kardeşim?"dediğinde aniden öksürmeye başladım. Pis bir sırıtışla ona doğur döndüm.
"Henüz planlarımızda evlilik yok Ekin." deyip gülümsediğimde yüzündeki ifade hızla silindi.
"Kızım sen hasta falan değilsin koş okula. Allah Allah yaptığı şakaya bak ya!"
"Şaka yaptığımı düşünmen çok saçma." dediğimde derin bir nefes alıp yataktan kalktı ve odadan çıktı.
Arkasından, "Şaka yapmıştım Ekin, ama sen yine de çok ağlama olur mu?" diye bağırdım ve kıkırdadım.
Telefonumu açıp alışveriş sitesine girdim. Ata'ya doğum günü için hediye bakmak istiyordum.
Uzun uğraşlar sonucu bir antika hesabında alabileceğim şeyi bulmuştum.
Sipariş tuşuna basıp telefonu kapattım ve cenin pozisyonu aldım. Başım gerçekten çok ağırıyordu.
...........Odamın camından gelen tıkırtıyla gözlerimi araladım. Kaç saattir uyuyordum?
Telefonumu açıp saate baktığımda 2 buçuk olduğunu gördüm. Epey uyumuştum ve evdekiler de uyuyordu büyük ihtimalle.
Camdan yine aynı tıkırtı gelince ayaklandım, dışarda fırtına vardı. Telefonum çalınca kaşlarımı çattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piyanist
ChickLit17 yaşında hayatını kendi müziği ile iyileştirmeye çalışan Doğa'nın hayatı bir anda tepetaklak olursa ne mi olur? Onu okumak için buradayız. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, iyi veya kötü -aile kurgusudur- İlk bölümler düzenlenecektir...