10.Bölüm

23.3K 1K 154
                                    

Medya:ayazimmm
.........

Ben Ata'ya bakakalmışken Ayaz da arkasından bağırarak sınıfa girdi, "Doğa kankim günaydınn!" dediğinde ona gülümseyip karşılık verdim.

Ata hâlâ bana bakıyordu.
Hayırdır asik misin?

Atlas ve Doğu benim sıramın, Ayaz da hemen yanımdaki sıranın üstüne otururken Ata ise yanıma oturdu.

Doğu kalemlerimle Atlas'ın eline bir şeyler çizerken konuşmaya başladı, "Hani geçen gün lahmacuncuda bir çocuk aradı ya Doğa'yı, bugün bululuyorlarmış beraber gideceğiz. Geliyor musunuz?" dedi.

Ata da defterime bir şeyler çizerken "Ben gelirim her türlü." dediğinde diğerleri de onu onayladı.

Herkes kendi halinde takılırken Ata'nın ne çizdiğine bakmak için kafamı oraya doğru eğdim. Ama o defteri kapatıp bana baktığında fazla yakın durduğumuzu farkedip geriye çekildim.

Yarım ağız gülüp "Sürpriz." dediğinde ben de güldüm.

"Sürprizleri çok sevmem ama."

"Olsun, hallederiz." deyip çizmine geri döndü ama bir şey hatırlayıp tekrar bana baktı.

"Fotoğraflarımı beğendin galiba." dediğinde aniden öksürmeye başladım. Herkes bize döndüğünde Ata sırıtıyordu.

"Bir şey yok ya gıcık yaptı da." dedim ve herkes önüne döndü.

Ata'ya bakıp "Elim çarpmış aslında ya." dedim.

Ata'nın sırıtış daha da büyüdü, "Onu farkettim." dediğinde onunla konuşmayı kesip diğerlerine döndüm.

O sırada sınıftan içeri giren Ecrin ve Berkan'a döndü bakışlarım.

Ecrin buraya doğru gelirken "A selam Ata. Burada mıydın?" dediğinde Ata kaşlarını çattı.

"Bir şey mi oldu?"

"Hayır sınıfında göremediğim için öyle dedim. Geri çekilir misin çantamdan bir şey almam gerekiyor."

Ata geri çekilirken sırtı hafif bana yaklaşmıştı. Ecrin'in bunu görüp daha da hızlandığını anlamam zor olmadı.

Gözlerimi ondan çektiğimde Berkan'ın bana olan bakışlarını farkettim. Bunu Atlas da faketmiş olmalı ki ona dönüp, "Ne bakıyorsun oğlum?"dedi.

" Bakamaz mıyım kanka? " Berkan kaşınıyordu.

Birinin bir şey söylemesini beklemeden,"Bakamazsın." dedim.

Ecrin çantasından cüzdanını almış Berkan'ın kolunu tutup sınıftan çıkarmıştı.

Hafif gergin havayı dağıtmak için "Gruba bir isim koymayı düşünüyor musunuz?" dediğimde Atlas kahkaha attı.

Doğu gülerek "Biz bu kafayla nah buluruz." dediğinde ben de kahkaha atmaya başladım.

"Gerçekten bir şey düşünelim artık." dedi Ayaz. Doğu ona dönüp "Şimdi mi kanka?" dediğinde kafasıyla onayladı ve "Evet vaktimiz de var zaten." dedi.

Herkes bir şeyler düşünürken Ata hâlâ defterime çizim yapıyordu. Ona bakışımı gördüğünde bana döndü, "Sabret biraz, hem evde bakmalısın bence." dediğinde daha da merak etmiştim ama yine de onu kafamla onayladım.

Teneffüsün sonuna gelmemize rağmen hâlâ kimseden grup ismi hakkında çıt çıkmamıştı.

Sınıflarına gitmeden önce Ata çizimi yaptığı kağıdı koparttı ve katlayıp telefon kılıfıma yerleştirdi.
Sırıtarak sınıftan çıktı.

PiyanistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin