9.bölüm

24.7K 1.1K 338
                                    

Medya:kralicemmm

.......
Doğu'nun dediği şey ile kahkaha atmaya başladım.

"Ciddi misin Doğu sen?" dediğimde o da gülmeye başladı.

"Ciddiyim, ne zaman düşünmeye başlasak saçma sapan şeyler çıkıyor. Bi' kere Ayaz aşkolar olmasını falan söylemişti hatta."

Sonunda kahkaha atmayı kesmiş ve kendimizi koltuklara atmıştık.

"Boran abim hakkında ne düşünüyorsun?" dedi Doğu.

"Bir şey düşünmüyorum, düşünmek de istemiyorum. Tek bildiğim eğer bir gün bu aileye gerçekten alışacaksam ve gerçekten ailem olarak göreceksem Boran'a hiç bir zaman abi gözüyle yaklaşamayacağım." dediğimde şaşırmış gibiydi.

Bana yaklaşıp elimi tuttu, "Orada neler oldu bilmiyorum ama her ne yaşadıysan burada tekrarı olmayacağını bil. Sen hep bizim ailemizdendin Doğa, sadece bunu biraz sonradan öğrendik. Ben hep gerçekten bi' ikizim olsun istedim. Evet o benim gerçek sandığım ikizimdi ama hiç bir zaman ona yakınlık hissetmedim, bunun sebebi belki de abilerime olan davranışlarıydı. Bana bir şey yapmadı ama abimlere yaptıklarını biliyorum, bunlar beni ondan uzaklaştırdı zaten. Sana bakıyorum Doğa, kalbinin fazla iyi olduğunu görüyorum ama yaralı olduğunu biliyorum. Ne olursa olsun, sen beni ikiz olarak gör ya da görme ben hep burada senin ikizin olarak kalacağım."dediğinde ne diyeceğimi bilemiyordum, nutkum tutulmuştu sanki.

Evet aile olmak istiyordum ama korkuyordum. Boran beni rahatsız ediyordu ama Boran yüzünden Doğu 'yu ve diğerlerini görmezden gelemezdim. Sadece zamana ihtiyacım vardı.

Ona doğru döndüm ve "Sadece zaman Doğu, zamanla olacak ne olacaksa." dedim.

Gülümsedi "Şey diyorum sol tarafa piyano mu koysak, yani sen de istersen." dedi.

YA SENİN CANINI YERİM

"Olur, çok sevinirim."

Orada biraz daha durup konuştuktan sonra odalarımıza dağılmıştık.

Yatağıma yatıp bugünü düşündüm. Berkant ve Doğu'nun kavgası, Ayaz'ın onlara yandan tezahürat yapması, Doğu 'nun kaşına pansuman yaparken korkup geri çekilmesi, Ata'nın yakışıklılı- bozma kızım.

Çok güzel bir gün geçirmiştim tek sıkıntı Boran'dı, onu da önemsemiyordum.

Düşüncelerimden telefonuma gelen bildirim sesiyle sıyrıldım.

@ataaktan sana takip isteği göndermek istiyor.

Bu Ata'nın o Ata olduğunu anlamak zor değildi. İsteğini onaylayıp ben de ona istek attım. O da anında onaylayınca profiline girdim. Stalk zamanı askom.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PiyanistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin