Medya:Askim ballarimin söyledikleri ilk sarki...
...Kahvaltımızı yapıp Doğu ile birlikte evden çıktığımızda bizi bu sefer Boran okula götürüyordu.
Sessiz bir yolculuktaydık ve Doğu aşırı gergindi.
Okukla geleli 4 ders geçmişti. 4 ders boyunca yerimden kımıldamadağım için kalçalarımın düzleştiğini hissediyordum.
Sıradan kalkıp Doğuların sınıfına girdim. Sınıfa girdiğimde hepsinin yerlerinde ve morallerinin bozuk durduğunu gördüm. Alaz bile kafasını sıraya koymuş parmaklarını kıtlatıyordu.
Yanlarına gidip Doğu'nun omzuna dokundum ve, "Neyiniz var?" dedim.
"Hâlâ isim bulamadık." diyen Atlas'a şokla baktım.
"Benim aklıma bir şey geldi aslında ya." diyen Ata'nın ensesine vurdu
Doğu."Niye susuyorsun kel?"
"Düzgün konuş lan!"
Doğu ve Ata'nın arasına girerek, "Ya tamam bir ciddi olun, anlatsana Ata." dediğimde Ata kafasını sallayıp konuşmaya başladı.
"Küçüklüğümüzden beri o mavi kapının ardında öğrendik çalmayı, söylemeyi. Beraber büyüdük orada, tüm anılarımız orada geçti. Grafitilerini kendimiz yazıp boyadık. Mavi mi koysak?"
"Oha Ata senin kafan bu kadar çalışıyor muydu?" diyen Ayaz'ın ensesine vurdu.
"Bence tamam, anlamlı da." dedi Atlas.
Herkes onu onayladığında Ata konuşmaya başladı "Allah aşkına artık kantine inebilir miyiz? 4 teneffüstür hiç bir şey yemedik resmen." herkes onu onaylayıp ayağa kalktığında Doğu hafifçe belime dokunarak beni ilerletti.
Kantine inince gördüğüm suratlar yüzümü düşürmüştü. Ece resmen ailesine sövmüşüm gibi bakıyordu.
Hayırdır aşko ne bu kuyruk acisi?
Yanlarındaki Burak bana sırıtarak bakarken masalardan birine oturduk. Doğu ve Atlas bir şeyler almak için gittiğinde Ayaz da lavaboya gitmişti.
"Tatlı rüyalar gördün mü?" diyen Ata'ya anlamazcasına baktım.
"Çıkmadan önce koltuğun üzerinde siyah deri ceketini görüp cebine not koymuştum görmedin mi?" dediğinde ona şaşkınlıkla baktım.
Ben deri ceket giymeyi sevmezdim!
"Ata şaka yapıyorsun değil mi? Ben deri ceket giymem ki."
Ata aniden öksürmeye başlarken zorla konuşmaya başladı, "Anasını avradını, kimin ceketiydi o. Abi senin niye bu kadar çok abin var şaka mı ya!"dediğinde ona kızarcasına baktım.
" Ya Ata niye oraya koyuyorsun ya? İnsan odama falan koyar. "
"Kızım rahatsız olursun belki ne bileyim ben."
"Yaaa, rahatsız olmam ki ben." dediğimde direkt kendime geldim.
YA ABİ NE DİYOSUN NE?
YA KARTAL'IN CEKETİYSE EN KÖTÜSÜ EGE'NİN??
Ata bana korkuyla bakarak "En kötüsü hangisi?" dedi.
"Ege."
"Hassiktir ya." deyip yüzünü sıvazladığında Ayaz, Atlas ve Doğu masaya gelmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piyanist
ChickLit17 yaşında hayatını kendi müziği ile iyileştirmeye çalışan Doğa'nın hayatı bir anda tepetaklak olursa ne mi olur? Onu okumak için buradayız. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, iyi veya kötü -aile kurgusudur- İlk bölümler düzenlenecektir...