31. Bölüm

2.9K 260 60
                                    

                             Pes Etme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pes Etme

"Lou mu? Çok tanıdık geldi bu isim bana. Dün duymuştum sanki." Dedi Doğu benimle aynı düşünerek.

"Lou abim benim,İngiltere'de okuyor o, psikoloji 2. Sınıf." Dedi.

"Anladım, Besteleri tanıyor musun?" Diye soru Doğu

"Aaaa evet, çocukluk arkadaşlarımız onlar bizim. Siz nereden tanıyorsunuz?" Dedi.

"Yeni tanıştık sayılır, sanırım dün abinle karşılaştık hatta." Dedim.

"Bak bu olabilir işte, bir ara hep beraber buluşuyoruz o zaman?" Dedi Mila.

"Olur olur, buluşuruz." Dedim

"Siz ne okumak istiyorsunuz?" Diye sordu Mila

"Ben konservatuar istiyorum aslında." Dedim.

"Ben karar vermedim daha takılıyorum öyle. Ya sen?" Diyen Doğu'ydu.

"Ya bende çok karar verdiğimi söyleyemem, ama tasarımcı olmak istiyorum sanırım." Dedi.

Ben kafamı sallarken onlar Doğu ile sohbete devam etmişlerdi.
Dalgındım ve yorgundum.

Annemlere doğru baktığımda mutlu mutlu bir şeyler konuşuyorlardı, abimlerde kendi aralarında konuşuyordu. Kartal abim gelmemişti.

Annemin gözü bana kaydığında gülümseyerek baktı.

"Birtanem, gelir misin biraz yanımıza?" Diyerek bana seslendi.

Kafamı sallayarak yanına doğru gittim.

"Doğacım sen konservatuar mı okumak istiyorsun?" Dedi Lena abla

"Aslında evet." Dedim.

"Annenle baban bahsetti biraz, yurt dışında okumak istediğinden. Özellikle Fransaymış sanırım. Bizimde aklımıza bir şey geldi." Dedi Arslan abi.

Sonra Lena abla söze tekrar girdi.

"Louis İngiltere'de okuyor söylemiştir belki Mila, onun okuduğu üniversite Cambridge Üniversitesi. Yakın zamanda konservatuar sınavları başlıyor. Annenlerle konuştuk hani belki ilgini çeker diye sana da söylemek istedik." Dedi.

Cambridge Üniversitesi, adını çok duymuştum. Fransa olmasa bile gitmek istediğim üniversiteler arasındaydı. Şartları ağırdı biraz ama denemeye değerdi.

PiyanistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin