medya:yenur
..
Sabah uyandığımda biraz daha iyi hissediyordum, en azından düne göre. Yatağımın yanındaki telefonuma uzanıp saate baktım, 11'e geliyordu.Yatakta doğrulup biraz telefonla oyalandım, ardından banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.
Banyodan çıkınca kapımın çalınmasını duymam bir oldu, gelene baktığımda Tuğsem hanımdı.
"Günaydın kızım, uyandırmak istemedim yorgunsundur diye. Evde ikimiziz sadece bugün. Bir şeyler yapalım mı?" Diyerek konuştu
"Günaydın Tuğsem hanım, uyku iyi geldi teşekkür ederim. Yapabiliriz neden olmasın, özel değilse diğerleri neredeler?" Diyerek konuştum.
"Ayy süper o zaman anne kız günümüz, önce kahvaltı yaparız! Okul ve işler işte aman nerede olacaklar, seninle kalmak istediğim için gitmedim ben." Dedi.
Bugün pazartesiydi, günler hızlı geçiyordu.
Anladım dercesine kafa salladım, Tuğsem hanım ise giyinmem için müsade ederek odadan ayrıldı.
Üzerime eşofman geçirip odadan ayrıldım ve mutfağa doğru ilerledim. Sesler oradan geliyordu ve yüksek ihtimal Tuğsem hanım oradaydı.
"Geldin mi tatlım? Bir şeyler atıştıralım istedim. Pankek seversin değil mi?" Diyerek gülümsedi.
Şimdiden sofrayı baya doldurmuştu.
"Ellerinize sağlık, hiç gerek yoktu aslında." Diyerek tebessüm ettim
"O ne demek kızım, gerek vardı tabii ki. Kızıma ellerimle yemek yapamayacaksam niye varım ayol!" Dedi
Gülümseyerek sofraya oturdum, ardından Tuğsem hanımda oturdu.
Güzel bir kahvaltı olmuştu, beraber sohbet etmiştik ve onu daha yakından tanımıştım.
"Doğa, diyorum ki beraber alışverişe gidelim bugün ne dersin? Hem beraber gezmiş vakit geçirmiş oluruz hemde ihtiyaçlarını alırız." Diyerek gülümsemişti.
"Nasıl isterseniz Tuğsem hanım, bana hiç fark etmez." Dedim.
"Bu arada okul kaydını baban değiştirdi biliyorsun, sana söylemedik hazır hissetmeni beklemek istedik. Ne düşünüyorsun? Gitmek ister misin?" Diyerek gülümsedi tekrardan.
"Açıkçası iyi olabilir, bugün okul için alışveriş yapabilir miyiz? Diyerek sordum
"Tabii ki! Şimdiden heyecanlandım." Diyerek kıkırdamıştı Tuğsem hanım.
Sofradan kalkıp hazırlanmak için odalarımıza gittik. Hazırlandıktan sonra aşağı indim.
Salona indiğimde Tuğsem hanımın beni beklediğini gördüm. Çok güzel giyinmişti. Tatlı bir kadındı çok ısınmıştım ona, bana gerçek anne sevgisini verebilecekmiş gibi hissediyordum.
"Çok güzel olmuşsun tanem. Hadi çıkalım."
Onu onaylamak adına başımı salladım.
Kaç saat beraber gezdik bilmiyorum fakat gerçekten güzel geçmişti.
İhtiyacım olan şeyleri almıştım ve Tuğsem hanımın üzerime tutup bu kesin yakışır dediği şeyler..
Eve elimizde bir sürü poşetle dönüyorduk pişman mıydım hayır.
Paranın gözü kör olsundu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piyanist
ChickLit17 yaşında hayatını kendi müziği ile iyileştirmeye çalışan Doğa'nın hayatı bir anda tepetaklak olursa ne mi olur? Onu okumak için buradayız. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, iyi veya kötü -aile kurgusudur- İlk bölümler düzenlenecektir...