30. Bölüm

6.8K 444 128
                                    

                              🦋🦋🦋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🦋🦋🦋

"Doğa ne alıyorsun sen?" Diyen Ekindi.

Kolumu söylesem büyük ihtimal ağır yaygara çıkardı, istemiyordum bunu.

"Başım ağrıyor biraz, ağrı kesici bakıyorum." Dedim.

"Elinde niye krem tutuyorsun ağrı kesici bakıyorsan?" Dedi.

O da haklıydı. Mal mıyım ben.

"Ararken aldım elime öyle kaldı, onu da bırakacaktım şimdi." Dedim.

Ekin pek inanmış gibi durmuyordu fakat söylemeyeceğimi anlamıştı.

"Kahve yapayım mı? İçer misin?" Diye sordu.

"Hayır teşekkür ederim, uyusam iyi olacak hem, iyi geceler." Dedim ve hızla yukarı kaçtım.

Kremi bırakmamıştım, bana ne acı cekiyom.

Odama geçip kremi sürdüm. Etrafını da odamdaki bir tişört ile sarmıştım.

Yatağa uzanıp yine benim klasik düşüncelere daldım.

Burada kaldığım sürece çoğu şey iyiye gitmeyecekti biliyorum. Bunu engellemek istiyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum.

Aslında yurt dışına çıkmak istemem bence düşününce o kadar da bencilce değildi. Tek isteğim okumak ve mesleğime ulaşmaktı.

He birde azıcık buralarsan kaçmak olabilir.

Evde bildiğim kadarı ile Kartal da üniversiteyi isviçrede okumuştu, bu yüzden belki o bu işe daha sıcak bakar diye düşünüyordum ama o da pek mümkün değilmiş sanırım.

Yatakta sağ sola dönüp durmaktan sıkılıp odadan çıkma kararı aldım. Saat baya geç olmuştu, kartal demişken acaba uyanık mıdır?

Odası benimle aynı katta olduğu için merdiven çıkmama gerek yoktu. Odadan sessizce çıkıp odasının kapısını çaldım.

Biraz uyuyup uymadığını anlamak için bekledim.

O sırada kapısı açıldı.

"Doğa? Bir şey mi oldu? Niye uyanıksın sen?." Diye uykulu gözlerle bana bakıyordu.

"Uyuyamadım, sen genelde geç uyuyorsun diye bakmak istedim." Dedim.

"Gel içeri, dosyaları inceliyordum bende. Yakında toplantı varda herşey tam mı kontrol için." Dedi.

Onu onaylayıp içeri geçtim.

Yatağının üstüne oturdum. O da çalışma masasındaki sandalyeye oturdu.

PiyanistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin