medya:DOBERMAN BOYUM ATACİMM
..
Arabaya binip ilerlemeye başladık, Doğu yanımda oturuyordu. Bizi okula Ege bırakıyordu. Benimle konuşmasını beklemiyordum ama Doğu ile de konuşmuyordu. Benimle ilgili düşüncelerinin şekilldeniği belliydi.Ortalama 15 dakika sonra bir okulun önünde durmuştuk.
Okula baktığım zaman üstümde "Yılmaz Koleji" yazıldığını gördüm, demek öz ailemin kendilerine ait kolejleri vardı.
Doğu ile arabadan inip yürümeye başladık.
"Heyecanlı mısın ?" Diye sordu
"Biraz." Diyerek cevapladım onu
"Problem etme hiç, ben A şubesindeyim, istediğin zaman gelebilirsin ben de geleceğim yanına zaten çekinme lütfen, yalnız hissetme." Diyerek gülümsemişti.
"Teşekkür ederim Doğu ." Diyerek karşılık verdim.
Beraber müdürün yanına çıkarak sınıfımı öğrendik, aslında Doğu biliyordu fakat yine de müdüre görünmek gerektiğini söylemişti.
Benim sınıfıma doğru ilerlerken bir yandan etrafa bakıyordum, herkes eğleniyor gibiydi.
"Benim sınıfım bu koridorun sonunda, genelde dışarıda oluyorum bulamazsan diye."
"Tamam tamam teşekkür ederim yeniden."
Sınıfa girip kendime cam kenarından boş bir yer buldum, ardından oturdum. Doğu ise bu sırada çantasını bırakmak için kendi sınıfına gitti.
Sınıftaki gözler beni süzüyordu, farkındaydım. İyi kötü bilmiyorum ama biraz rahatsız olmuştum.
" Selamm hoş geldin, Ecrin ben." Yanıma aniden oturan kıza döndü bakışlarım. Kahverengi saçlı, uzun boylu bi' kızdı.
" Doğa ben de." dedim ve sohbete daldık. Aşırı tatlı bir kızdı. Ne çok samimi davranıyordu ne de çok soğuk. Biz konuşurken içeri giren hocaya döndüm.
Başlasın kendini tanıt klişesi abla.
Selam verip masasına ilerlediğinde elindeki kağıtlara uğraşıyordu.
" Evet, sınıfa yeni biri katılmış sanırım. Tahtaya gel ve kendini tanıt." adam resmen enerjimi çekmişti.
"Doğa ben, kişisel sebeplerle diğer okulumdan buraya geldim."
"Kavgaya karışıp kovuldun mu." diyen çocuğa aval aval baktım.
"Kişisel dediğimi hatırlıyorum."
"Soyadın ne?" Artık yerime geçebilir miyim çok gerildim imdat.
"Yılmaz."
Hoca aniden bana döndü. "Okulun sahiplerinden mi?" dediğinde kafamla onu onayladım.
"Anladım. Yerine geçebilirsin."
Yerime geçtim ve derin bir nefes verdim. Çok gerilmiştim sebepsiz yere.
İki ders geçmişti ve ben kafamı tutmakta çok zorlanıyordum. Ayı gibi uykum gelmişti ve açtım.
Çok canım sıkıldığı için Kartal'cığıma yazmaya karar verdim.
Ben:KARTLACIM
ÖLÜYOOEYM
FARLANDIM
AÇIM
UYLUM VAEKartal mesajlarıma bakmamıştı ve ben açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piyanist
ChickLit17 yaşında hayatını kendi müziği ile iyileştirmeye çalışan Doğa'nın hayatı bir anda tepetaklak olursa ne mi olur? Onu okumak için buradayız. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, iyi veya kötü -aile kurgusudur- İlk bölümler düzenlenecektir...