Medya: asigimasik
Anın şoku ile ilk bir iki dakika izlesemde ardından hemen ayaklanmıştım, Ayaz hariç hepsi ayaklanmış diğer kişilerle dalaşıyorlardı. Ayaz rahatlığından bana da ver kardeşim.
"Ya Doğu! Kafasına kafasına vur oğlum! Ata'm adamsın bir tur daha vur. İdolum be! Atlas ölecen çevik ol az!" Diyerek destek veriyordu Ayaz.
Hızla ayaklanıp Doğu'ya doğru koştum.
"Doğu! Saçmalamayın okuldayız." Diyerek araya girmeye çalışıyordum.
Fazlasıyla haklıydı Doğu vurmakta , keşke bir tur ben vursaydım fakat başını yakmasını istemiyordum Doğu'ların.
Aralarına doğru girmeye çalıştığım zaman kolumdan çekilmem bir oldu.
"Kızım sen saçmalama, kavgayı tek başına ayıramazsın ani hareket yapsa biri zarar görebilirsin. Hallederiz biz şimdi sakin ol sen." Diyen Ata'ydı tabii ki
Ata düşüyorum annem yapma.
Ona kafa sallamakla yetindim. Ata yeniden dönüp Doğu'nun yanına ilerledi.
Omzuma atılan kolla ise bakışım yan tarafıma döndü.
"Doğa kankim, diyorum ki bizimkiler tokatladı. Bunun üstüne tatlı yememiz yok mu?" Dedi.
"Niye bu kadar rahatsınız! Başınız yanacak of!" Diyerek yakındım
"Bir şey olmaz bize, her hafta yaşanıyor. Bugün sadece biraz nereye laf atacağını şaşırdı orospu çocuğu." Diyerek yanımıza gelen Ayaz'dı.
"Bu onun ahlaksızlığı amacı sizi sinir etmekti belliydi bu, ağzının payını kendim de verebilirdim yine de sağ olun. Düşünceniz iyi, iyi insanlarsınız gerçekten." Dedim ve gülümsedim.
"Şerefsiz köpek! Keşke daha çok vursaydım. Yemin ederim gebertesim geliyor böylelerini." Diyerek yanımıza gelen Doğu ve yanında bir adet Ata'ydı.
Doğu'nun kaşı, Ata'nın da eli yara almıştı.
"Revir var mı bu okulda?" Diyerek sordum ortaya.
Kafa sallandığına göre vardı.
"Hep beraber revire gidiyoruz o zaman, derste kaynadı arada zaten!" Dedim.
"Gerek yok Doğa, bir şey olmadı bize." Dedi Doğu.
"İtiraz etmeyin lütfen." Dedim.
Atlas üfleyerek konuşmaya başladı "Yalnız revire gidersek hocaların kulağına gider." dediğinde "Böyle mi gezsinler Atlas?" dedim. Haklıydım böyle gezemezlerdi, hem eve gidince annemlere ne diyecektik?
Doğu yanıma gelip kolunu omzuma attı "Okulu asalım abi. Basalım gidelim sinir oldum zaten." dediğinde siz şaka mısınız aq bakışımı attım.
Ayaz bana bakıp ayıplayarak konuşmaya başladı "Kızım sen nasıl şu malın ikizisin? Sen çok düzgünsün bu çok mal. Bu nasıl iş anasını satayım drama bak ya.."
Ata ona göz devirip "Hadi çıkıyorsak çıkalım. Kim çantaları almaya gidiyor?"
Hepsi bir ağızdan "Ben sikseniz gitmem." dediğinde hepsi bana baktı.
"Ben senin yanına gelmeye bile utandım mal Doğu, okul yeni ya utanasım geliyor." Dedim
"Tamam Allahın cezaları ben giderim yine ben giderim." Atlas söylene söylene okula yürüdüğünde kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piyanist
ChickLit17 yaşında hayatını kendi müziği ile iyileştirmeye çalışan Doğa'nın hayatı bir anda tepetaklak olursa ne mi olur? Onu okumak için buradayız. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, iyi veya kötü -aile kurgusudur- İlk bölümler düzenlenecektir...