Medya:Doğu ve Doğa
..........
Ata'nın yaptığı şeyin şokundan çıktığımda kimseye bakmadan odaya girdim. Yüzümdeki tebessüm asla silinmiyordu."Ne oldu kızım sana? Yanakların çok kızarmış." diyen Ahves'e baktım.
"Ay durun üzerimi değiştirip anlatacağım." dedim ve küçük bavulumdan eşofman takımı aldım.
Kıyafetlerimi değiştirip yatağıma oturdum. Ahves ve Ahsen bana beklentiyle bakarken Âla'nın burada olmadığını farkettim.
"Âla nerede?" demem ile birlikte kapı açıldı. Gelen Âla idi. Onun da yanakları kıpkırmızıydı ve sırıtıyordu.
"Yuh! Ne oluyor abi? Ahves bir biz sap kaldık anasını satayım."
Âla da benim gibi, "Bekleyin üzerimi değiştireyim." dedi ve kıyafetlerini alıp banyoya girdi.
O sırada Ahves oda servisinden çok fazla şey sipariş etmişti. Bunların hepsini nasıl yiyeceğimi düşünürken Âla da yanımıza gelmişti.
Ahves, Ahsen'in yüzüne maske yaparken Âla konuşmaya başladı.
" Ya gerizekalı çocuğa diyorum ki, o kıza güvenmiyorum, uzak dur. Bana diyor ki 'O benim çok yakın arkadaşım.' ya eeee? Eeee yani? Yakın arkadaşlarının hepsi iyi mi oluyor? Neyse sonra, ben baya sinirlendim otele gireceğim falan. İşte 'Birbirimize sinirli uyumayalım.'dedi ben tabii hemen yumuşadım. Ama kıza güvenmediğimi falan belirttim."
Anlatırken çok sinirlenmişti. Ahves ona bakarken hızlı ve sinirli anlatışına yüzünü buruşturmuştu.
Âla anlatmayı bıraktığında hepsi bana beklentiyle bakmaya başladı.
Olan biteni anlattığımda Ahsen bana bakarak, "25 yıllık birikimimle bu adam tamamdır diyorum ben." dediğinde kahkaha attım.
Âla yüzüme maske yaparken Ahsen ağzına cips koyuyordu. Şu an çok komik bir ortamdaydım.
Daha birkaç hafta öncesine kadar olan hayatıma baktım. Resmen yaşamıyormuşum. Benim artık ailem vardı, yanlarındayken çok iyi hissettiğim arkadaşlarım ve bir ikizim vardı.
Sonunda yorulup kendimizi yataklarımıza attığımızda saat 3 buçuktu.
Gece boyu birbimize saçma sapan şeyler anlatmış, saçma saçma fotoğraflar çekip storyler atmıştık.
Ahsen'in storysi:
Âla'nın storysi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piyanist
ChickLit17 yaşında hayatını kendi müziği ile iyileştirmeye çalışan Doğa'nın hayatı bir anda tepetaklak olursa ne mi olur? Onu okumak için buradayız. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, iyi veya kötü -aile kurgusudur- İlk bölümler düzenlenecektir...