Three

2.4K 79 1
                                    

~ Jennifers perspektiv ~

Jag vaknade av att jag fick ett sms av Felix, vi hade skrivit med varandra hela natten och klockan var kvart i 11.

Felix:
"Godmorgon fina du"
Levererat: 10:45

Jennifer:
"Godmorgon Felix"
Levererat: 10:47

Jag och Felix har skrivit hela natten och lärt känna varandra, han hade också berättat varför han skrev till mig. Han och hans ex hade just gjort slut när han skrev till mig, så han skickade till fel, men det gjorde ingenting för Felix.

Felix:
"Vad ska du göra denna soliga lördag då?"
Levererat: 12:00

Jennifer:
"Ingen aning, durå?"
Levererat: 12:10

Felix:
"Jag ska till studion och dansa med dem andra, vill du följa?"
Levererat: 12:12

Jennifer:
"Asså vi har bara skrivit en natt hahah"
Levererat: 12:14

Felix:
"Skriv adressen"
Levererat: 12:14

Jennifer:
"Du vet vita huset på Värmdö, det har en stor pool på baksidan av huset"
Levererat: 12:16

Efter det fick jag inte några sms av Felix, jag tog på mig kläder och sminkade mig, jag orkade inte äta frukost även om man måste, men jag blev stressad. Jag kollade om jag hade fått ett sms från Felix, nej det hade jag inte. Efter ett par minuter ringde det på dörren. Det var bara jag hemma så jag sprang och kollade vem det var, det var Oscar.

- Vill du följa med till studion? Lovar att ingen kommer att hata på dig för att du får gå in, sa han och log.
- Jag kommer, ska bara hämta min väska och lämna en lapp till mammas kompis, sa jag och stängde dörren.

Jag tog en lapp från köksbordet och skrev att jag var på stan med några kompisar och att jag skulle komma hem rätt sent. Jag tog min väska som låg i hallen och gick sedan ut till Oscar.

- Hur långt är det till studion? Frågade jag.
- Den ligger inne i stan på Östermalmstorg, sa han och log.
- Okej, sa jag.

Det var några tjejer utanför studion, dem kollade på mig och jag skyndade att gå in till studion för att inte bli uttittad. När jag hade kommit in satt det 3 killar på soffan, dem kollade på mig.

- Hej Jennifer, sa en kille som var runt 180 cm.
- Hej, du var lång, sa jag och skrattade.
- Hahah alla säger de, sa han och log.

Jag hälsade på alla och jag fick ett sms av Felix igen

Felix:
"Du är ju skit snygg, goals att ha dig som flickvän"
Levererat: 13:13

------------
Fortsättning kommer ❥

Message from him | f.sWhere stories live. Discover now