~ Jennifers perspektiv ~
Idag är det en vecka tills jag åker hem igen, och det är 3 veckor sen jag lärde känna Felix, helt otroligt. Jag tog upp mobilen och kollade snapchat, jag hade fått många snaps för jag la ut en bild på mig och Felix på min my story, haha. Jag öppnade alla och svarade, Felix hade tydligen gått in på min snapchat och skrivit in hans.
Felix:
"Du var så fin igår, jag föll direkt när jag såg dig, världens finaste"
Levererat: 02:20Jag och Felix hade gått ut på en dejt igår, vår första dejt.
Jennifer:
"Du va mycket finare än mig, ditt leende är så fint Felix"
Levererat: 02:23Felix:
"Tack finis, jag älskar dig"
Levererat: 02:33Jennifer:
"Det är lite roligt att vi fortfarande skriver på natten ;)"
Levererat: 02:35Felix:
"Vill du skriva på dagen istället? ;)"
Levererat: 02:35Jennifer:
"Nej, jag tycker att det här är romantiskt och det är vår egna grej ;)"Felix:
"Ja haha, jag kan komma till dig senare idag om du behöver"Jag blev så glad över att jag fått lära känna Felix, han är så omtänksam. Han är inte som alla andra killar, han är sig själv och visar att han älskar en. Jag la mig i sängen och försökte sova, jag kunde inte så jag ringde Felix direkt.
- Kan du komma till mig nu istället? Frågade jag när han svarade.
- Okej, kommer direkt! Sa han och la på.
| efter 10 minuter |
Jag gick ner till hallen för att öppna dörren åt Felix, han var lika fin som alltid. Han log åt mig så som han gjorde igår, jag log som en idiot när jag såg honom.
- Ska vi se film? Frågade han.
- Ja, välj vilken film, sa jag och log.
Det blev High School Musical, vi tyckte den va bra så vi såg den. Jag började gråta, Felix tröstade mig genom att ge mig en lång kram.
- Jag vill att du stannar här hela dagen, sa jag och la huvudet på hans axel.
- Allt för dig, sa han och kysste mig på kinden.
Jag log som en idiot igen och kramade honom. Sen somnade jag och vaknade av att Felix hade gjort iordning frukost dagen efter.
----------------
Fortsättning kommer ❥
YOU ARE READING
Message from him | f.s
Fanfiction"Du får inte åka hem, stanna här med mig istället" Levererat: 01:40