Twenty five

926 27 3
                                    

~ Jennifers perspektiv ~

När filmen var slut åkte dem andra killarna hem, vi gick till sovrummet och pratade, vi gjorde först iordning oss så vi kunde sova när som helst när vi var klara att prata. Klockan var nu 00:04 och vi hade inte lagt oss än.

- Jag vill tälta, ska vi fråga om dem andra vill komma? Frågade Felix och jag skrattade.
- Jarå, jag smsar Oscar, sa jag och skrattade.

Jennifer:
"Felix vill tälta och undrar om ni vill komma"
Levererat: 02:04

Oscar:
"Hahah ja, kommer om 10"
Levererat: 02:05

- dem kommer snart Felleboy, sa jag och kysste honom.
- okej, vad ska vi göra? Frågade han.
- vet inte, Max och Maja kommer också, sa jag och log. Han nickade.

Efter tio minuter kom dem, dem hade med sig sovsäckar eftersom vi skulle sova i tält inatt på gården. Vi tog ut tältet och började bygga upp det, när vi var klara gick vi direkt in i tältet och körde sanning eller konka.

- Sanning eller konka Maja? Frågade Omar.
- Sanning, sa hon.
- Vem gillar du? Frågade han.
- Ehm.. Sa hon och kollade på mig. Jag gjorde en min så hon skulle förstå vad jag sa.
- Ehm, jag gillar.. Dig.. Sa hon och sprang iväg.
- Maja är borta! Skrek Omar utanför tältet.

~ Omars perspektiv ~

Vart är hon?

Vi sprang och leta efter henne hela natten, sen hittade vi henne vid studion, varför satt hon där? Varför grät hon? Jag gick fram till henne och kramade henne. Jag frågade varför hon grät men hon svarade inte. Jag blev orolig. Om nån har gjort något dumt mot henne vet jag inte vad jag gör, hon får inte må dåligt, jag måste ta hem henne.

- Jag åker till Göteborg med henne, sa jag och dem nickade.

Maja har aldrig gjort såhär förut, hon började gråta. Hon grät så mycket att jag stannade och kramade om henne länge. Hon fick gråta ut i min famn. Jag struntade i att min tröja blev blöt, jag ville att hon skulle må bra.

- Vad hände? Frågade jag.
- Det var en kille som slog mig, sa hon och jag blev förbannad.

~ Majas perspektiv ~

Jag skulle gå hem för att jag började gråta, vet inte varför jag började gråta men jag har känslor för Omar och jag har inte haft ett seriöst förhållande förut så jag vet inte om han vill ha mig. När jag sprang på gatan sprang jag in i en kille, han började slå mig för att jag gick in i honom, det var mitt ex..

Jag berättade allt för Omar och han började fråga massa frågor om mitt ex Alex och om vårt förhållande. Jag svarade på frågorna och Omar skulle åka tillbaka till Stockholm igen.

Maja:
"Vart ska du?"
Levererat: 12:15

Omar:
"Har inte tid att prata, berättar sen"
Levererat: 12:18

Jag svarade inte på sms:et, jag gick och la mig i sängen igen och började gråta, jag bara grät tills min mamma kom hem.

- Vill du ha något att äta? Frågade hon i dörröppningen. Jag skakade på huvudet.
- Men gumman, varför är du ledsen? Frågade hon och satte sig ner på sängen bredvid mig.
- Jag vill inte prata om det, sa jag och la mig på mage med huvudet ner i kudden.

Jag behöver nån att prata ut med, nån som förstår mig. Jag har Jennifer och killarna, men dem är i Stockholm och Omar skjutsade hem mig till Göteborg. Jag är en Foooer och är på g med Omar Rudberg, min favorit av killarna, hur coolt är inte det? Men jag började gråta igen, om nån får reda på att jag är på g med honom kommer jag få hat, som vanligt..

Omar:
"Kom ut"

Jag skyndade mig ut och såg att killarna och Jennifer hade kommit, dem hade åkt turnébussen hit och jag har aldrig åkt i deras.

- vart är vi påväg? Frågade jag och log.
- Vi ska på turné i Sverige! Skrek Felix som var hypad.

När Felix var hypad märkte man det, han skrek och skrek hela tiden. Tillslut slutade han, han somnade. Vi hade nu åkt i 3 timmar och vi ska snart på killarnas första konsert här i Sverige, på deras Sverige turné.

Tusentals skrikande fans skrek när dem såg killarna komma in.

~ Felix perspektiv ~

Alla Foooers som var på konserten skrek och grät. Dem filmade, vilket alla gör på våra konserter. Det här är våran första konsert på den här turnén, Lovisa stod i publiken. Jennifer och Maja hade gått längst fram och ställt sig, dem gick förbi massa Foooers och fick kramar av dem. Jennifer fick syn på Lovisa och jag såg att hon blev arg och kollade upp på mig. Dem ställde sig längst fram som vi sa att dem skulle få. Konserten rullade på som vanligt, Ogge såg en tjej som vakterna fick ta in bakom scen, hon hade svimmat. Dem som svimmar får träffa oss efter konserterna, för att dem kan inte gå in och kolla på oss igen för att dem måste ta ett lugnt, Katia tog hand om tjejen som Ogge kollade på, han hade fastnat med blicken på dem tjejen.

- Är lilla Ogge kär? Retade jag honom.
- Nej, eller jo kanske, sa han och log mot tjejen som vakterna gick in med bakom scen.

Vi sjöng Build A Girl och fick ta upp fyra tjejer på scen, jag tog upp Jennifer, Omar tog upp Maja, Ogge fick ta nån annan än tjejen han såg och Oscar tog en tjej från publiken, tjejen som han tog upp stod och grät i hörnet så han tog upp henne. Det var riktigt snällt av honom att göra så, Oscar är verkligen snäll. Lovisa såg att jag tog upp Jennifer, hon sprang igenom publikhavet och ut genom Anexett dörren. Jag älskar Jennifer, ingen annan.

Vi fortsatte sjunga och jag log hela tiden mot Jennifer, hon är så obeskrivligt vacker när hon ler, det finns inga ord på hur vackert hon ler, jag älskar när hon ler, det får mig må bra. Jag kysste Jennifer inför hela Anexett fullt av tusentals tjejer. Alla blev tysta. Jag började prata i micken.

- Jag älskar en tjej, som är verkligen hur underbar som helst, hon är den finaste tjejen jag sett och känner, jag har inte älskat nån mer än vad jag älskar Jennifer, hon är verkligen den rätta för mig, hon får alltid mig att må bra, jag ville berätta det här för er för att jag ville att ni skulle få veta att min kärlek till Jennifer är obeskrivlig, sa jag och Jennifer sprang och kysste mig igen.

När konserten slutade fick Ogge träffa tjejen som han hade kollat på halva konserten, han fick lära känna henne mer och hon berättade att hon hade en pojkvän och då blev Ogge ledsen, jag gick fram till honom och sa att jag ville prata med honom.

- Gillar du Hanna? Frågade jag. Han nickade.
- Det är Jennifers kompis, och jag förstår att du gillar henne, hon är jätte snygg och hon förtjänar en pojkvän som dig, sa jag för att muntra upp honom.
- tack, sa han och kramade mig.

Resten av kvällen packade vi för nästa dag, imorgon ska vi till Östersund.

-------------------
Fortsättning kommer ♡

Fortsätt kommentera och rösta så blir jag glad. ☺️

Message from him | f.sWhere stories live. Discover now