~ Jennifers perspektiv ~
Nästa morgon vaknade jag av att Felix satt i sängen.
- Godmorgon sömntuta, sa han och log medan han kysste mig.
Jag kollade på klockan och såg att den var halv 1, jag fick panik upp från sängen och gick direkt till garderoben och tog fram kläder som jag skulle ha på mig idag. Idag ska jag hämta min bästavän Celina från TC. Hon är helt galen i Ogge.
- Jag äter frukost sen, ska hämta min bästavän, sa jag och kysste Felix på kinden och gick ut genom dörren.
Jag sprang till bussen och hopppade på, jag satte mig vid ett fönster och när jag hade kommit fram till TC såg jag Celina. Det var första gången vi träffades så jag var lite nervös och antagningen var hon också lite nervös. När vi såg varandra sprang vi emot varandra och kramades. Hon började gråta, samma gjorde jag.
- Vi ska hem till min pojkvän, sa jag och log. Hon såg förvånad ut.
- Har du skaffat pojkvän? Sa hon med en förvånad röst.
- Ja, sa jag och skrattade.Vi gick till Felix hus, jag fick ett sms av honom.
Felix:
"Åker till studion med killarna, tog med frukost till dig älskling"
Levererat: 13:40Jennifer:
"Åh älskling, Celina kommer också, hon är helt galen i Ogge, hahah puss"
Levererat: 13:42Felix:
"Det går bra, hahah berättade för Ogge nyss, han fick ett leende och började hoppa upp och ner för nån konstig anledning"
Levererat: 13:45Jag började skratta för mig själv, Celina hörde och frågade varför jag skrattade, jag ryckte på axlarna. Vi fick ta bussen till studion eftersom det var en bit att gå. När vi kom fram stod det flera Foooers på framsidan av studion.
- OMFG DÄR ÄR OGGE! Skrek Celina och började hoppa upp och ner.
- Hahah ta det lugnt, vi ska gå baksidan, sa jag och log.Celina har inte träffat killarna förut och det är första gången nu, hon började fangirla när hon såg Ogge.
- Jennifer, det här är första gången jag träffar Ogge, sa hon och kramade mig.
- Kom, sa jag och tog tag i hennes arm.Vi gick in bakvägen av studion och Celina fangirlade som fan, vi satte oss i soffan inne i studion. Efter ett tag kom killarna in för dem hade varit ute och hälsat på Foooers. Jag såg hur Celina började gråta, hon började gråta så mycket, Ogge gav henne en kram för att lugna ner henne. Dem kramades länge. När dem hade kramats klart satte vi oss i soffan igen.
- Hur känner du killarna? Frågade hon.
- Felix började skriva till mig helt random på natten, sa jag och skrattade.
- Det var en av dem bästa dagarna i mitt liv, la Felix till.
- Åh, sa Oscar och lät avundsjuk. Han brukar vara det när vi är med varandra och säger sånt till varandra.Jag flyttar hit imorgon.
-------------
Fortsättning kommer ❣
YOU ARE READING
Message from him | f.s
Fanfiction"Du får inte åka hem, stanna här med mig istället" Levererat: 01:40