~ Jennifers perspektiv ~
Efter vi hade ätit gick vi ut och pratade om allt möjligt, mest om huset och hur våra föräldrar skulle reagera om vi ville skaffa familj. Jag vill verkligen att pappan till mina barn ska vara Felix, för han är så otroligt go. När mina kusiner var hos mig förra gången vi var tillsammans så hjälpte Felix till med saker hemma hos mina föräldrar, mina kusiner är ganska unga, en är nyfödd och killen heter Manfred, vi brukar ta hand om Manfred då och då när dem ska bort. Vi gick på gatan och pratade jätte länge, Felix är så lätt att prata med. När vi hade gått en stund gick vi hem till Felix. Han hade världens drömhus, han hade så lyxigt. Varje gång jag är hos honom undrar jag hur dem kunde ha råd med huset, men Felix är ju världskänd så han tjänar ju mycket pengar. Iallafall med killarna. Vi satt på en film, det fick bli en romantisk film som första gången jag träffade honom. Jag miss hur det var att skriva på natten med honom, vi hade så roligt tillsammans då. Vi har roligt nu också, det är som att Felix har blivit en helt annan person jämför med förra året, Felix är annorlunda och det gillar jag.
~ Felix perspektiv ~
Jag har bestämt mig att jag och Jennifer ska se film och bara mysa i soffan. Hon hoppade upp i min famn när hon blev rädd, jag älskar henne så mycket att det inte går att beskriva med ord, min kärlek för henne är helt obeskrivlig.
- Jag måste gå hem nu, sa hon och kysste mig.
- Okej, men vänta, sa jag och drog in henne i en varm och lång kram. Hon log åt mig.
- Jag älskar dig Felix, sa hon och kysste mig, sen gick hon.Jag satte mig i soffan och stängde av filmen för att den var slut. Jag gick in på mitt rum och kollade Instagram osv. Killarna hade skrivit i gruppchatten.
Oscar:
"Hur går det med Jennifer? 😉"Omar:
"Ni är sjukt fina tillsammans Felix"Ogge:
"Ni två tillsammans är goals"Felix:
"Haha tack hörni, Jennifer betyder så mycket för mig, tack för att ni hjälpte mig få tillbaka henne"Oscar:
"Varsågod, du förtjänar henne"Jag hade också fått några meddelanden från Jennifer medan jag skrev med killarna.
Jennifer:
"Hej älskling, vi får flytta tillsammans"Felix:
"Vad bra! När får vi flytta in?"Jennifer:
"Om två veckor"Jag är så glad, jag ska flytta med Jennifer. Jag älskar henne så enormt. Ingen skulle kunna ta hennes plats från mig, jag skyddar henne och det är jag glad för, jag är så glad att hon ville bli min igen och att hon känner sig trygg hos mig för det måste hon ju om hon gör det. Min mobil plingade till.
Oscar:
"Vill du och Jennifer ut?"Felix:
"Ja, hon kom nyss till mig"Oscar:
"Kom till plattan om 10"Felix:
"Jarå"Vi tog på oss jacka och skor, gick ut till moppen och åkte till plattan. Jennifer har inte träffat killarna sen förra året, vilket kändes dumt av mig. Det tog 10 minuter att åka till plattan så när vi var där var alla killarna där redan.
- Hej Felix! Sa Max.
- Hej, det var länge sen, sa jag och kramade honom.
- Jag vet, vem är tjejen? Frågade han och kollade på mig.
- Det är min flickvän Jennifer, svarade jag och log mot henne.Vi åkte moppe hela kvällen, var ute tills klockan 01:30 och sedan åkte jag och Jennifer hem för att sova. Den här dagen har varit rolig. Jennifer gör alla dagar roliga, jag är glad att jag har henne.
----------------------
Fortsättning kommer ♡Fortsätt kommentera och rösta! 🌹
YOU ARE READING
Message from him | f.s
Fanfiction"Du får inte åka hem, stanna här med mig istället" Levererat: 01:40