~ Felix perspektiv ~
Jag har inte fått tag på Jennifer på flera dagar, något måste ha hänt. Jag ringde till Oscar för att se ifall hon var där.
- Oscar, är Jennifer där? Frågade jag och jag hörde ett skrik från en tjej som hördes tydligt.
- Nej, hon är ju hemma i Eskilstuna, svarar han.
- Är det säkert? Frågade jag allvarligt eftersom jag hörde vem det var som skrek.
- Okej, hon är här, hon vill bara helst inte prata just nu, säger han sedan och lägger på.hon hade blockat mitt nummer eftersom inget av mina sms gick fram till henne, alltså fan. Jag skrev sjukt mycket och nu har hon bara blockat mitt nummer.
-
Jag letade fram en tröja som jag ska ha på mig till studion, jag ska dit om en kvart och jag är redan stressad eftersom jag alltid kommer försent ibland, ibland har det hänt att jag har kommit i tid men det är väldigt sällan det händer. Daff blir alltid rasande när jag kommer försent så jag hoppas jag hinner i tid idag, vilket inte kommer gå för att jag har letat min tröja som jag ska ha på mig i snart en timme. Min mobil plingar till 24/7 medan jag letar fram tröjan, och allt är från Twitter. varför Twitter vet jag inte, men jag brukar nästan aldrig vara där inne nu för tiden så jag tänkte uppdatera där och följa några.-
När jag har kommit till studion står Lovisa där och kollar på mig, jag går fram för att prata med henne om kyssen, men hon tar tag i min arm och drar mig till ett annat rum där vi är ensamma. Det hon säger då chockar mig något rejält.- Du ska bli pappa, säger hon och jag spänner upp ögonen i henne, sa hon pappa? Ska jag, Felix Sandman bli pappa? Nej de kan inte vara sant. Hur ska jag berätta detta för Jennifer?
Jag gick in på Twitter direkt efter hon hade sagt det och jag skrev en tweet om detta.
"I will be a father!!? 😳"
Kommentar efter kommentar kommer rullandes in på mina notiser, vissa av dem blev arga medan några blev glada av det jag skrev. Jennifer kommer upp i mina notiser.
~ Jennifers perspektiv ~
Felix tweet kommer upp på min skärm och jag går direkt in för att kommentera.
"Varför har du inte sagt att du legat med någon annan än mig? Fyfan Felix"
Jag stängde min mobil och sprang in i badrummet och låste, Oscar sprang genast dit och hann öppna dörren innan jag låste.
- Vad händer? Frågade han och öppnade hans armar så jag skulle krama om honom.
- Felix ska bli pappa.. Säger jag sedan och tårarna rinner ner för mina kinder.
- Vad sa du? Frågade han argt.
- Du hörde.. Säger jag och kramar om honom hårdare.Han blev arg och tog upp mobilen och tryckte på Felix på hans kontakter. Han ringde och dem pratade i säkert över några timmar och Oscar var sjukt arg.
---
ett kapitel innan skolan, heheh. nu kommer det bli mycket drama ;)Fortsätt kommentera och rösta så blir jag glad.
YOU ARE READING
Message from him | f.s
Fanfiction"Du får inte åka hem, stanna här med mig istället" Levererat: 01:40