~ Jennifers perspektiv ~
Jag vaknade av att jag fick massa notiser på mobilen, jag vände mig om eftersom jag låg med ryggen mot nattduksbordet. Jag tog upp mobilen för att kolla varför jag hade fått så många notiser. Då såg jag.
"Felix Sandman följer dig"
"Oscar Enestad följer dig"
"Omar Rudberg följer dig"
"Oscar Olly Molander följer dig"Inte konstigt att jag fått många notiser på över en natt, jag har aldrig varit såhär känd på Twitter. Jag gick ut från Twitter och gick istället in på Instagram, hela Instagram var fullt med bilder på mig och Felix när vi väntade på flyget till Umeå. Jag log för mig själv. Jag märkte inte att Felix kom in och stod vid dörröppningen i bara kalsonger.
- Godmorgon hjärtat, sovit gott? Frågade han.
- Ja, blev spammad på Twitter för att du och dem andra började följa mig inatt, sa jag och fnissade.
- Har du sett bilderna förresten? La jag till.
- Nej, vilka? Frågade han och satte sig bredvid mig.Jag gick in på Instagram och visade att hela Instagram var fullt med bilder på mig och Felix när vi väntade på flyget i tisdags. Felix blev förvånad att så många hade lagt ut bilden även om vi inte gått ut med att vi var tillsammans. Felix ville inte att jag skulle få hat för att jag är hans så vi ville vänta med att gå ut med det, men nån Foooer tog kort på oss i smyg på Arlanda.
- Jennifer? Sa Felix.
- Ja, sa jag och kollade på honom.
- Jag älskar dig och jag kommer alltid göra det, sa han och kysste mig.
- Älskar dig med babe, sa jag och gick upp från sängen, klockan var ju 10 och vi skulle hem om en timme.Jag tog på mig shorts eftersom de va sommarlov och 28+ grader varmt ute. Jag tog på mig ett vitt linne och gick ut till Felix igen, han hade också klätt på sig. Vi satte oss vid bordet i köket och åt frukost. Efter vi hade ätit frukost gick vi ut och väntade på att bussen som går till flygplatsen ska komma.
| 20 minuter efter |
Vi satt på bussen påväg till flygplatsen. När bussen stannade klev vi av och Felix hälsade på några Foooers medan jag gick till kassan och lämnade in flygbiljetterna. Felix kom tillbaka efter 5 minuter, han tog tag i min hand.
- Jennifer, det är jätte många som vet att vi är tillsammans, sa han.
- Mm.. Sa jag och kollade ner i marken eftersom jag fått en hat kommentar på min senaste bild på Instagram.
- Hur är det? Frågade han och kramade mig, jag grät som bara den i hans famn.Tjejen som skrev kommentaren skrev såhär:
"Felix förtjänar en bättre flickvän än dig"
Jag blev så jävla förstörd, Felix blev förbannad och tog upp hans mobil. Efter några minuter plingade det till i min mobil.
Tweet från felixsandman:
"Snälla ni, sluta att skriva hat till Jennifer, hon förtjänar inte det och ni som inte tycker om oss två tillsammans, håll det för er själv, lägg inte ut massa hat om Jennifer nu"
Han skrev på svenska, första gången på länge. Jag är så glad att jag har honom, jag älskar honom så mycket och ingen kan ändra på det.
| 1 timme efter |
När vi hade kommit hem igen åkte vi till studion direkt eftersom vi hade missat en del när vi var borta. Daff sa allt som dem gjorde igår och sen fick vi åka hem. När vi var hemma fick jag ett sms av ett okänt nummer.
"Du och Felix är så gulliga tillsammans, ni är goals och jag hoppas att ert förhållande håller länge, skit i allt hat du får Jennifer"
Jag kollade länge på smset jag just fick. Det var en Foooer som skrev det. Felix kollade också och han blev stolt.
Imorgon skulle jag träffa min internetbästis som är galen i Ogge, hon kommer nog bli as glad och börja fangirla när jag berättar att jag känner dem.
--------------
Fortsättning kommer ❣
YOU ARE READING
Message from him | f.s
Fanfiction"Du får inte åka hem, stanna här med mig istället" Levererat: 01:40