~ Jennifers perspektiv ~
| Några veckor efter |
Idag skulle jag åka till Arlanda med killarna, dem skulle till USA. Dem åker utan mig, fast jag följde med för att säga hejdå. Jag grät inatt hela tiden, jag kunde inte sova för att jag grät så mycket, dem ska till USA i 2 månader och dem åker utan mig, varför vet jag inte. Jag satt i bilen påväg till Arlanda för att få krama Felix innan dem åker igen.
| nån timme efter dem åkt |
- Felix kommer hem snart, sa Daff i telefonen, han hörde säkert att jag grät.
- Jag saknar honom redan, sa jag till honom. Han suckade och började prata.
- Vi gör såhär, jag pratar med din mamma, sa han och la på.Jag hörde hur mamma ropade på mig att jag skulle komma ner, hon såg hur min mascara var över hela mitt ansikte och kom fram till mig för att krama mig.
- Han och Daff kommer om en timme, sa mamma för att muntra upp mig. Jag kollade upp på henne och blev mycket gladare.
- Men varför ska Daff me? Frågade jag.
- Dem åker sen igen, men du får vara med Felix i två timmar, sa hon och log.Jag gick upp till mitt rum och tog fram mobilen ur fickan.
Jennifer:
"Jag saknar dig"
Levererat: 11:20Felix:
"Jag saknar dig med älskling, vi kommer om 20 minuter"
Levererat: 12:40Jag fick ett leende när jag såg att Daff parkerade deras bil utanför huset. Jag sprang ner och hoppade upp i Felix famn när dem hade kommit in.
- Kom, sa jag och tog tag i Felix hand och gick upp till mitt rum.
Vi satte oss på sängen och en tår rann ner från kinden på mig. Jag vände mig om och felix läppar var mot mina.
- Du är i USA när vi firar 3 månader.. Sa jag och torkade tårarna.
- Jag vet, men jag ska skriva till dig då, hela dagen, sa han och kysste mig.Jag blev så glad att Felix åkte till mig igen för att vara med mig innan dem skulle åka igen. Dem andra killarna är fortfarande i USA medan Felix och Daff är i Sverige. Katia är säkert med dem, eller Mickis. Jag fick ett sms av Ogge. Jag tog upp mobilen och läste.
Oggish:
"Ni är så fina tillsammans"
Levererat: 13:12Jennifer:
"OGGE, VART FAN FICK DU BILDEN IFRÅN?! // Felix"
Levererat: 13:14Jag började skratta, Felix också. Efter vi hade skrattat möttes vi i en lång kyss. Jag log efter kyssen, jag kysste honom en till gång innan det knackade på dörren.
- Vi måste åka nu, sa Daff.
- Okej, vänta, sa Felix och kollade på mig.Det tog ett tag innan Felix sa något, efter 2 minuter sa han något.
- Jag skriver varje dag, sa han och tog sina händer under min haka och kysste mig.
Vi gick ner båda två, vi kramades länge innan dem gick ut.
Felix:
"Jag saknar dig redan :("
Levererat: 15:45Jennifer:
"I miss you to :("
"Åker ni nu?"
Levererat: 15:46Felix:
"Vi är redan framme, dem andra hälsar till dig"
Levererat: 15:50Jennifer:
"Hälsa tillbaka, vad gör ni?"
Levererat: 15:55Jag väntade på att han skulle svara. Klockan var halv 8 och jag har inte fått något svar än. Han är nog upptagen med annat.
~ Felix perspektiv ~
Jag och killarna hade haft konsert nu på kvällen, och jag hade inte tagit med mobilen. Vi hade signering efter konserten så vi ska sova när vi kommit fram till hotellet. Jag måste smsa Jennifer först. Det är dag i Sverige och här är det natt. När vi hade kommit fram till hotellet slängde jag mig i sängen och tog fram mobilen, jag kollade ifall jag hade fått sms från Jennifer, och det hade jag, flera sms.
Jennifer:
"Felix, jag har inte kunnat sova inatt, saknar dig så mycket"
"Vart är du?"
Jag saknar dig så mycket, kom hem snart"
"Är så stolt över att ni kommit såhär långt babe"
"Imorgon är det våran 3 månaders dag"
Levererat: 22:34Klockan hemma i Sverige är 10:30 och här är den 22:34 så när jag smsar med Jennifer skickar hon det den här tiden även fast det är dag hemma. Jag saknar henne så mycket, inatt har jag inte heller kunnat sova. jag har skrivit med Jennifer hela natten. Det kostar mycket att smsa och ringa till folk här i USA, men det struntade vi i. Nu var klockan 05:40 i USA. Jag har gråtit för att jag saknar Jennifer, jag brukar inte gråta men jag saknar Jennifer så mycket. Jag har inte haft ett förhållande förut och jag har inte saknat någon såhär mycket förut. Omar hörde att jag grät, han kröp fram till mig.
- Felix, vad är det bro? Frågade han.
- Jag saknar Jennifer, jag har inte kunnat sova nånting inatt, sa jag och torkade tårarna. Han kramade mig länge.| klockan 10:17 |
- Idag ska ni ha konsert med Radio Disney, sa Katia.
- Jag vet inte om jag vill, sa jag och gick in till sovrummet.Katia kom in efter nån minut och pratade med mig, hon förstår alltid en när det gäller kärlek, hon pratade om Jennifer, jag berättade att idag är det våran 3 månaders dag och att jag vill ge henne något men vet inte vad osv. Hon kom på en sak och sa att vi skulle packa alla saker och åka.
~ Jennifers perspektiv ~
Jag vaknade och kollade på klockan. 12:30. Idag är det min och Felix 3 månaders dag och han är i USA, så jag får vara ensam idag på våran 3 månaders dag. Jag tog på mig kläder, jag gick ner för att äta något. När jag just skulle äta ringde det på dörren, jag gick dit och öppnade. Där stod Felix med en bukett blommor och ett leende på läpparna.
--------------
Fortsättning kommer ♡
YOU ARE READING
Message from him | f.s
Fanfiction"Du får inte åka hem, stanna här med mig istället" Levererat: 01:40