~ Jennifers perspektiv ~
| Ett år efter |
Jag vaknade av att Felix hade skrivit till mig på snapchat. Jag öppnade snapen.
Felix: "Jennifer, det har gått ett år sen vi träffades sist.. Kom till mig"
Jennifer: "Kommer snart älskling"
Felix: "Jag fattar inte, varför har vi inte träffats på ett år?!"
Jag svarade inte. Jag gick till Felix istället för att skriva. När jag kom till dörren, öppnade jag och gick in till Felix. Jag var lyckligare än nånsin. Att Felix ville träffa mig efter ett år är helt otroligt, eftersom allt det där som hände, vi hade bråkat genom telefon, blivit arg på varandra och nu står vi här, hand i hand igen. Vi försökte vara tillsammans är en vecka sen, och det gick. Det skulle även gå om vi hade bråkat och så också men vi ville inte. Vi är inte sånna personer som vill skapa bråk med varandra. Jag kan inte fatta att jag gjorde slut med honom, Felix är ju världens finaste pojkvän. Han har tagit hand om mig väldigt mycket sen killen jag var tillsammans med slog mig. Det är nu jag kan le ett äkta leende, för att jag har Felix vid min sida. Han fick veta anledningen till att jag började skära mig, det var för att Lovisa och han var på g. Jag har än inte tagit kontakt med Lovisa efter det.
Jag har fyllt 18 och Felix är också 18, vi planerar hus tillsammans just nu. Ja, vi ska flytta tillsammans när vi är 18, vi känner att vi kommer ha det bra tillsammans så vi kände för att bo tillsammans. Mina föräldrar har sagt nej en del gånger till förslaget men vi lyckades övertala dem. Jag är glad att jag och Felix är tillsammans igen, jag mår så mycket bättre nu. Att jag ska flytta tillsammans med en kille ifrån ett känt pojkband är helt otroligt, med Felix Sandman.
Felix tar verkligen hand om mig, om jag har feber kommer han hem till mig och är hos mig, han kan vara hos mig hur länge som helst när jag har feber, det spelar ingen roll om det är skola dagen efter för honom, han kommer och är med mig hela dagarna, han sover över hos mig då. Han är verkligen mysig också, världens mysigaste. När vi kollar på film och jag fryser kysser han mig och ger mig hans tröja. Han gör verkligen allt för att jag ska må bra, och allt han gör får han mig att le och må bra. Min fina pojke. Min kärlek till honom är helt obeskrivlig.
~ Felix perspektiv ~
Jag satt i köket och väntade på min älskling, Jennifer. Hon är allt jag behöver för att må bra. När hon kom in genom dörren sprang hon till mig och hoppade upp i min famn direkt.
- Fyfan vad jag har saknat min fina pojke! Sa hon och kysste mig länge.
- Jag har en sak till dig, kom hit igen klockan 19:00, sa jag och kysste henne, den kyssen var den längsta vi gjort efter vi gjorde slut.Jag är så lycklig att Jennifer är min igen, han får mig att må bra.
Hon gick hem igen och jag passade på att smsa henne.
Felix:
"Sätt på dig några fina kläder så hämtar jag dig sen, puss"
Levererat: 18:01Jennifer:
"Jarå, skynda dig babe"
Levererat: 18:02~ Jennifers perspektiv ~
Jag stängde av mobilen och gick till mitt rum och tog handduk och kläder, jag gick in i duschen och duschade. Efter jag hade duschat var klockan kvart i. Panik.
Jennifer:
"Jag kom just ut från duschen"
Levererat: 18:48Felix:
"Hahaha älskling, hämtar dig ändå"
Levererat: 18:50Jag tog på mig kläder och sminkade mig lätt, sen skyndade jag mig ner och borstade igenom mitt långa hår. Dörren öppnades och där stod Felix i kavaj.
- Vart ska vi? Frågade jag och gick leendes fram till honom.
- Du får se, kom nu, sa han och kysste mig på pannan.Vi gick ut till hans moppe, jag tog på mig hjälmen som Felix hade, han hade bara en. När vi kom fram till stället vi skulle vara på blev jag förvånad, Felix hade tagit mig till min favorit resturang.
- Felix, du är bäst! Sa jag och omfamnade honom med en kram. Han kysste mig bara och sedan gick vi in och beställde maten.
Det här är första dejten som vi haft sen förra dejten, vi gjorde ju slut för ett år sen.
- idag firar vi en vecka tillsammans, sa han och jag rodnade.
Felix är verkligen världens bästa pojkvän, han fixar den perfekta dejten till mig. Det är såhär jag vill ha det, att få vara i Felix famn är det bästa som finns, jag vill bara vara i hans famn, ingen annans.
----------------------
Fortsättning kommer ♡Fortsätt kommentera och rösta så blir jag glad! 🌹
YOU ARE READING
Message from him | f.s
Fanfiction"Du får inte åka hem, stanna här med mig istället" Levererat: 01:40