Seventeen

1.1K 36 10
                                    

~ Jennifers perspektiv ~

Inatt åker killarna till USA och ska vara där i en månad, vilket jag inte vill, för att jag kommer sakna Felix som fan. Jag vill inte att dem åker överhuvudtaget egentligen, men dem vill uppleva sin dröm och det måste dem få göra.

Klockan var nu 02:05 och jag hade inte gått och lagt mig än, jag låg i sängen och kollade på min favorit serie, The Vampire Diaries. Felix skulle ringa när dem lyfter, dem åker efter en halvtimme hade Katia sagt till mig. Jag och Katia är typ som bästavänner, jag har sagt saker till henne som inte killarna vet om, bara Felix då men. Ibland säger jag inte saker till dem andra killarna, även fast dem är mina närmaste vänner. Killarna är faktiskt mina närmaste vänner, jag litar inte på nån annan än dem och Felix.

~ Felix perspektiv ~

Jag ringde Jennifer när vi lyfte precis, man hörde på hennes röst att hon inte ville att jag skulle åka igen, men jag måste. Den här gången en hel jävla månad utan henne, det går inte. Jag är så långt ifrån Sverige, så många mil ifrån Jennifer. Hur ska jag klara mig? Jag vill att hon ska sova bredvid mig varje kväll när jag är här i USA. Jag tycker inte om att åka flera hundra mil ifrån Jennifer, jag vill vara med henne just nu, torka hennes tårar som hon grät när jag ringde henne. Vi satt och prata så länge, jag ville inte lägga på, att höra hennes röst gör mina dagar.

- Hur ska jag kunna ringa när du är borta? Frågade hon och grät som bara den.
- Ring till Katias andra nummer, det är från USA och där kan man ringa utan att det kostar, svarade jag.
- Vad är numret? Frågade hon och jag gav henne numret.
- Tack, jag älskar dig, sa hon och la på.

Vi var på flygplatsen i USA när vi hade pratat färdigt, jag hade pratat med Jennifer hela vägen verkade det som. Oscar knuffade till mig ute på flygplatsen, för att jag skulle se gladare ut, men det går inte när Jennifer är flera hundra mil ifrån mig. Killarna får mig alltid att skratta, speciellt Omar, ni ska se honom när han är trött och är hungrig, oftast blir han arg och går runt hela tiden eller så lägger han sig i sängen direkt.

~ Jennifers perspektiv ~

När jag och Felix hade pratat färdigt gick jag till badrummet och borstade tänderna, sedan satte jag mig i sängen igen och fortsatte kolla på The Vampire Diaries. Efter den serien var slut släckte jag lampan och somnade.

| Nästa morgon |

Jag satt ute på balkongen och kollade ut över Stockholm. Jag kollade på Instagram och jag följer några fanpages åt killarna, eftersom det är roligt att se vad dem lägger ut för bilder på killarna. Jag stannade och kollade länge på en bild, jag kände att tårarna började komma, det var inte en vanlig bild.. Det var på Felix och Lovisa. Nu kom tårarna, jag grät säkert i nån timme. Jag gick in och funderade på vad jag skulle göra, om jag ska göra slut eller inte, för alla fanpages jag följer har lagt ut den bilden på dem två tillsammans och det är så jobbigt att se. Jag bestämde mig för att ringa och prata med Felix.

- Hej.. Sa jag och lät ledsen.
- Hej, har det hänt något? Frågade han.
- Mm.. Mumlade jag och la på.

Jag sprang upp till mitt rum och la mig i sängen och grät länge, jag kunde inte sluta tänka på bilden som dem la ut. Det ringde på mobilen.

- Jennifer? Hörde jag honom säga. Jag svarade inte.
- Vad är det?! Sa jag argt.
- Jag vill veta vad som har hänt, sa han.
- Du vet redan, sa jag.
- Nej, berätta, sa han.
- Felix.. Jag vill göra slut! Skrek jag och la på.

Jag visste inte vad jag gjorde nyss, jag skrek på Felix och J Resten av dagen var jag inne på mitt rum och grät.

-------------------
Fortsättning kommer ♡

Fortsätt kommentera och rösta! 🌹

Message from him | f.sWhere stories live. Discover now