Four

2.3K 62 5
                                    

~ Jennifers perspektiv ~

Jag kollade på Felix och sprang hem igen, han var så jävla snygg.

Felix:
"Varför gick du hem? :("
Levererat: 15:30

Jennifer:
"Du var för snygg och jag är alldeles för ful för dig finis"
Levererat: 15:31

Felix:
"Du är världens finaste och det är goals att ha dig som flickvän, om du vill kan vi skriva på natten igen ;)"
Levererat: 15:34

Jag och Felix brukar skriva på natten, det är vår grej. Vår alldeles egna grej, det är roligt att vi skriver på natten faktiskt. Jag brukar sova nån timme innan vi skriver för annars kan jag somna medan Felix spammar sms till mig.

Jennifer:
"Vi lär känna varandra bättre ;)"
Levererat: 16:04

Felix svarade mig inte, sa jag något dumt? Han kanske inte ens vill lära känna mig. På något sätt tyckte jag om att han skrev till mig, jag visste ju först inte ens vem det var men sen när jag var i deras studio såg jag honom och jag föll för honom direkt, jag vågar inte ens berätta för honom att jag föll pladask för honom tidigare idag, det kommer bli alldeles för pinsamt. Jag kollade min mobil då och då, jag orkade inte sitta på sängen så jag gick ut för att rensa tankarna. Jag började gråta, jag bara grät och grät. Jag torkade tårarna efter en stund och jag såg inte att jag råkade gå in i en kille, jag kollade upp och jag vände mig om för jag hade mascara fulla ansiktet. Det var Felix.

- Jennifer? Frågade han försiktigt.
- Mm, sa jag som svar.
- Har något hänt? Frågade han.
- Nej, jag blev ledsen för du inte svarade bara, så jag gick ut, sa jag och kollade på honom försiktigt. Han log åt mig.
- Jag tänkte faktiskt gå till dig, men vi kan gå till mig om du vill, sa han och tog tag i min hand.

Jag kollade ner i marken hela vägen till Felix, eller ja till studion. Felix kollade på mig och frågade om jag ville ha en kram och jag nickade. Jag vill ha en varm och mjuk kram.

- Felix? Frågade jag efter kramen.
- Ja? Svarade han.
- Jag vill verkligen lära känna dig bättre snygging, sa jag och log.
- Vi kan skriva på sms om du vill inatt, sa han och blinkade med ena ögat.
- Ja, börja skriv nu, sa jag och släppte hans varma hand.

Nu var jag påväg hem, jag fick ett sms av Felix direkt jag hade gått.

Felix:
"Kan man sakna en man precis träffat? För det gör jag, jag saknar dig"
Levererat: 22:30

Jennifer:
"Åhh fina Felix, du är underbar"
Levererat: 22:34

Felix:
"Vilken skola går du på? :)"
Levererat. 22:36

Jennifer:
"Bor 9 timmar ifrån :("
Levererat: 22:40

Felix:
"Jaha :("
Levererat: 22:45

Jennifer:
"Vart bor du?"
Levererat: 22:48

Felix:
"Värmdö, durå?"
Levererat: 22:50

Jennifer:
"Västerbotten :("
Levererat: 22:51

Felix:
"Distans kan ta sig :("
Levererat: 22:54

Jennifer:
"Ja, jag åker hem om 3 veckor :("
Levererat: 22:56

Felix:
"Men åh, kom tillbaka sen"
Levererat: 23:30

Jennifer:
"Jag ska för din skull ;)"

Jag skrev med Felix den natten också, han är verkligen snäll.

------------
Fortsättning kommer ❥

Message from him | f.sWhere stories live. Discover now