~ Jennifers perspektiv ~
| en vecka efter |
Hur kunde jag göra slut med Felix Sandman?! Han jag älskar mest av allt, han som får mig le varje gång jag är ledsen eller om jag inte är på humör. Varför? Jag älskar ju honom fortfarande. Mina känslor för honom är upp och ner just nu, Lovisa har jag ingen kontakt med längre.
Jag kollade Instagram igen, efter en vecka. Jag gick igenom Felix Instagram och såg en bild på mig och han, han la ut den för en timme sen.
"I know you're mad at me, but my love for you is indescribable, I do not know what I done to you, I will come to you right nog at home in Sweden and tell you how much you mean to me, I have not been unfaithful to you, I would never betray you, I miss you sweetie"
Stod det under bilden på mig och Felix. Kommentarerna hade rullat in, en fanpage hade skrivit:
"Vad hände med Lovisa då?"
Jag blev så arg på den fanpagen att jag kommenterade:
"Vet du en sak? Lovisa har varit tillsammans me Felix, den där bilden kan du ta bort från din fanpage, för det sårar fkn mig, jag har just gjort slut med Felix och jag vill tänka på annat just nu än Lovisa och honom"
Nu grät jag så mycket att min mamma hörde, mina grannar hörde också. Jag har aldrig gråtit såhär mycket förut, det är så jobbigt att se henne med honom, han var min tills den här Lovisa kom in i hans liv. Mamma kom springandes in i mitt rum och frågade vad som hade hänt. Jag skakade på huvudet och la mig under täcket och grät.
- Jag vill inte prata om det, mumlade jag.
- Det är bara att komma ner ifall du behöver prata hjärtat, sa mamma och gick ner.Jag har varit singel i en vecka och jag saknar Felix, jag vill att han ska berätta sanningen om han och Lovisa, jag vill inte att Lovisa ska komma och säga sanningen för jag litar inte på henne längre. Visst, vi har varit bästa vänner men nu vill jag inte ha kontant med henne längre.
~ Felix perspektiv ~
Jag hade gråtit dem senaste dagarna vi var här, flera hundra km ifrån Jennifer. Vi har bråkat, men det går verkligen inte att sluta tänka på det vi hade, vi hade varit tillsammans i 3 månader, vi firade det två veckor innan vi gjorde slut. Jag måste göra något för att hon ska bli min igen, jag klarar inte att vara utan henne. Jag vill inte komma hem och vara hemma hela tiden, utan jag vill gå hem till Jennifer och prata ut om allt dethär, men just nu är jag ju i USA, flera hundra km ifrån henne. Bilden jag la ut på oss två tillsammans hade blivit känd över hela Instagram, bilden var överallt, till och med på Twitter. Jag funderade på att skriva till henne så jag gjorde det öppet på Instagram, jag gick in på hennes profil och tryckte på den senaste bilden, gick in på kommentarerna och kommenterade:
"Jennifer, jag saknar det vi hade, att du låg bredvid mig varje gång jag var hos dig, jag vill känna dina läppar mot mina, du är den rätta för mig, ingen annan"
- Oscar, kan du komma? Frågade jag och han satte sig bredvid mig.
- Jag vet, sa han och kramade mig.
- Jag har sett bilden på mig och Lovisa, och Jennifer har sett den.. Sa jag och grät mer.
- Lugn, du ska få tillbaka henne, vi hjälper dig, till och med Katia om du behöver. Sa han och gick.Det är nu 3 veckor kvar tills jag åker hem igen, hem till mitt hus, inte till Jennifer. Killarna måste hjälpa mig, jag behöver jennifer vid min sida, jag vill inte vara som en vän till henne, jag vill vara hennes pojkvän och ta hand om henne när hon är ledsen. Jag kommer inte träffa henne förens om 3 veckor och det är jobbigt, jag vill åka hem.
--------------------
Fortsättning kommer ♡Fortsätt kommentera och rösta! 🌹
YOU ARE READING
Message from him | f.s
Fanfiction"Du får inte åka hem, stanna här med mig istället" Levererat: 01:40