(23)

3.9K 589 489
                                    

Önceki bölümü okuduğuna emin ol. Bol oy ve yorum lütfen 🥺

"Temponu kaybetme Seungmin!"

"Tamam...anne..." Oksijene muhtaç ciğerlerim tarafından alınan düzensiz nefeslerimin arasından cevap verdim. Tatilden döneli iki gün olmuştu ve annemin ilk işi beni tartıp 'ideal' kilomu koruyup korumamamı kontrol etmekti.

Eh, otelin güzel yemekleri sağ olsun. Şu an aldığım kiloları geri vermem için annemle koşudaydık. Spor yapmaktan nefret eden ben iki gündür kuş kadar yemekle durmadan spor yapıyordum. Annemin her akşam yaptığım diyet işe yarıyor mu diye beni tartması da cabasıydı.

"Eve dönelim artık." Birkaç saat sonra annemin bu cümlesiyle ellerimi dizlerime yaslayıp derin derin nefesler alıp vermiştim. Yarın okul olduğundan bugün biraz erken dönmemize karar vermişti sanırım. Her neyse.

Eve girer girmez güzel bir duş aldım. Sıcak su, günlerdir ağrıyan kaslarımı gevşetmeye yardımcı olmuştu bu yüzden uzun bir süre küvetin içinde kaldım. Banyodan çıktığımda hızla üzerime papatya desenli şortlu pijama takımımı giydim ve saçlarımı kuruttuktan sonra akşam yemeği için aşağı indim.

Annem, bana hazırladığı tabağı önüme koyduğunda yüzümü buruşturmadan edememiştim. Brokoli ve enginar ilk gözüme çarpan sebzelerdi. Ardından bunu birkaç havuç takip etti. Ağlamama cidden az kalmıştı yine de sesimi çıkarmadan yemeğimi yiyip odama çıktım.

Yarınki dersler için çantamı hazırladıktan sonra tabii ki dişlerimi fırçaladım. Oldukça yorgun hissediyordum bu yüzden telefonumu da alarak yatağa girdim. Gelen birkaç mesaj vardı, bunlardan tabii ki gözüme ilk çarpan ve kalbimin hızlanmasına sebep olan isme tıkladım.

Bangchan
Hey hey
Napıyorsunnn (04.34 pm)

Seungminnnnnnnnnn
Neden cevap vermiyorsun?? (05.27 pm)

Endişelenmeye başlıyorum
Evine mi gelsem?? (07.47 pm)

Mesajını görür görmez yatakta doğruldum ve saate baktım. Son mesajı atalı üç dakika olmuştu. Derin bir nefes verip yazmaya başladım. Üç dakika içinde gelemezdi nasılsa.

Sevgilim
Chan
İyiyim
Gelme sakın

Bangchan
Çevrim içi.
Yazıyor...
DELİ EDECEKSİN BENİ ÇOCUK
Neden bakmıyorsun telefonuna???

Sevgilim
Çok yoruldum bugün
Yeni elime alabildim telefonu
Üzgünüm

Bangchan
Ağzını yerim senin üzülme |
Neden ki

Son mesajına öylece bakakalmıştım. Biraz düşündükten sonra endişelenmesini istemediğim için doğruları biraz yüzeysel söyledim.

Sevgilim
Spor yaptım annemle ya
Yoruldum yani

Bangchan
Ulan var ya ben bu kadını |
Geleyim mi yanına
Yorgunluğunu dindiririm belki
Öperim bol bol |

Sevgilim
Hayır hayır gelme
Bahçeye inecek halim bile yok 😭
Onun yerine arasan mı
Bi sesini duysam yeter

Bangchan
Kurban olurum sana |
O annenin de amk sikik ya |
Bebeğime neler yaptı kim bilir aşağı bile inemiyo|😭😭 |
Tamam güzelim
Arıyorum

Hi Diary! / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin