(27)

2.8K 437 236
                                    

Önceki bölümü okuduğuna emin ol. Artık her hafta pazar günü yb gelecek.

Yorum yapıp oy vermeyi unutma aşko

2 ay sonra

"Anlamıyorum işte of! Yapamayacağım ben!"

"Chan." Elindeki kalemi sert bir şekilde çözdüğü test kitabının üzerine bırakan sevgilime güldüm. Yaz tatilinin bitmesine bir ay gibi kısa bir süre kalmıştı. İkimiz için yaptığım çalışma programı şimdilik süper işliyordu.

Elimi omzuna koyup hafifçe sıktım. Bununla birlikte bana doğru döndü. Gülümseyen yüzümü gördüğünde çatılı kaşlarını düzeltti ve sol elini kaldırıp yanağımı okşadı. Eline yaslanma isteğimi bastırıp ona doğru yaklaştım, bununla birlikte elini yanağımdan çekip oturduğum sandalyenin arka kısmına yaslamıştı. "Nereyi anlamadın?" diye sordum.

"Ha, ne?" Şapşal şapşal yüzüme bakmasına dayanamayarak ellerimi yanaklarına koyup dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım. Sonra işaret parmağımla yanağından itip kitaba doğru bakmasını sağladım. "Nereyi anlamadın?"

Birkaç saniye kitaba baktığında kaşları tekrar çatıldı. "On bir." dedi, gözlerimi yüzünden çekip soruya yönlendirdim. Birkaç dakika üzerinde uğraştım. Bu sırada Bangchan'ın bakışlarını yüzümde hissediyordum. Açıkçası ilk zamanlar onun yüzünden odaklanamasam da zaman geçtikçe alışmıştım. Bu yüzden soruyu çözüp kitabı tekrar onun önüne ittim. "Bak şimdi," diye söze girsem de bakışları hala bendeydi. "Şşt, soruya bak." Gülmemek için büyük bir çaba verdim ve o da transtan çıkar gibi tekrar kitaba döndü.

Soruyu anlatıp anladığına emin olduktan sonra tekrar önüme döndüm. Masanın üzerindeki kronometreyi durdurup geriye doğru esnedim. "Acıktım ben." Bununla birlikte önündeki kitabı kapatıp bana döndü. "Ne yiyelim?" diye sordu. Bir süre düşündükten sonra et yemeye karar verdik. Eşyalarımızı toplayıp fazla kalabalık olmayan kütüphaneden çıkarak yakınlardaki et restoranlarından birine girdik.

Sohbet ede ede yemeklerimizi yedikten sonra Bangchan tuvalete gitti bense telefonumu çıkarıp birkaç mesajı yanıtladım. Felix sonunda Changbin'le çıkmaya başladığı için grup ismini değiştirmişti.

WAR is OVER cnm

Hyunjin
Arklar ne zaman bulusuyoduk

Felix
Seungmin dersten kafasını kaldırabilirse yarın inş

Seungmin
Laf sokma Felix ders çalış

Hyunjin
Ooo dogum gunusu cocu hg
DGKO
Simdiden soylim hediye falan almadim
Allah sana beni vermis zaten hediye olarak

Felix
Ben de soru bankası aldım kimya
Düşünüp durdum yani seungmine ne alsam çok sevinir diye
Sonuç bu
Neyse iyi ki doğdun aşko

Seungmin
Teşekkürler gerçekten
Bir kez daha doğru arkadaşlar olduğunuzu anladım
Hadi Chan geldi şimdi
Görüşmeyiz bb

Telefonumu kapatıp cebime tekrar koydum. Evet, bugün benim doğum günümdü. Annemden arkadaşlarımla kutlamak için zar zor yarına izin almıştım. Sonunda on sekiz yaşıma girmiş bulunuyordum.

"Gidelim mi?" dedi Chan. Ona gülümseyip ayağa kalktım ve birlikte restorandan çıktık. Hava çoktan kararmıştı, bu yüzden eve dönmeye karar verdik. Otobüse binip yol boyunca birlikte müzik dinledik. Sonunda sokağımızın olduğu durağa vardığımızda ise her seferinde olduğu gibi ilk önce beni eve bıraktı.

Hi Diary! / ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin