"Bie, thank you tau! Bie ni sweet sangatlah. Tabur tabur bunga ros pulak atas katil ni. Sweetie terharu lah."
"Hihihi. Saja tambah banyak sebab nantikan bie nak dapat reward. Kasi bagi lebih ye, sweetie?" Kata Zufar kepada Hannah sambil senyum kepadanya.
"Eeee bie ni. Mana aci macam ni. Dah agak mesti ada sesuatu ni. Hmmm." "Ala janganlah marah. No emosi emosi. Kita datang nak honeymoon, so semua masalah letak tepi, ok?"
"Hm, oklah." "Malam ni sweetie pakai baju cantik cantik tau! Malam ni kita makan malam kat tepi pantai."
"Wow, bestnya! Of course lah, bukan senang bie nak sweet sweet macam ni." "Eh, tak semestinya. Bie ni 2× ganda lagi sweet daripada lelaki yang kat luar sana."
"Hmm yelah tu." "Kalau tak percaya, tengoklah nanti." "Oklah. Sweetie nak baring atas katil kejap. Penatlah." "Ok pergilah."
Pada malam itu,
"Sweetie, dah siap ke? Kita nak turun dah ni." "Kejap, sikit lagi nak siap dah." "Ok, cepat sikit."
"Ok dah siap, jom."
"Encik Zufar ke?" "Ye saya." "Ini tempat makan malam untuk Encik Zufar." "Baiklah, terima kasih."
"Sweetie, meh duduk kat sini." "Wah, cantiknya diaorang hias kan bie?" "Iyelah. Kan bie tempah untuk honeymoon, mestilah cantik cantik diaorang hiaskan."
"Lilin dia mewah betul." "Makanan dah sampai." "Terima kasih." Kata Hannah kepada waiter.
"Wow! Ada steak la. Nampak sedap, yummy!" "Jemput makan my sweetie. Bie tempah special untuk sweetie tau!"
"Thank you bie. Sweetie tau, mesti bie nak reward lebih kan?" "Eh, macam tau tau je. Hehehe." "Mestilah."
"Mmm, sedapnya steak ni!" "Maaf mengganggu. Sila tengok kamera sebentar untuk kenangan di sini."
"Oh ok." "Ok ready, 1..2..3.. Ok nice. One more, 1..2..3.. Ok thank you. Selamat menjamu selera."
"Bagus betul ye hotel ni. Sweetie suka sangat-sangat. Layanan memang terbaik." "Mestilah. Kalau tak, netizen bagi rate rendah tau kalau tak bagi layanan yang elok."
"Ok, dah kenyang. Jom kita balik ke bilik." "Jangan lupa reward bie my sweetie."
YOU ARE READING
MR. DOKTOR & MRS. JURURAWAT (COMPLETE✔️)
RomanceKisah cinta doktor dan jururawat yang bekerja di hospital swasta yang sama dan telah berkahwin serta hidup bahagia walupun dalam kesukaran 𝐙𝐮𝐟𝐚𝐫𝐑𝐚𝐲𝐝𝐞𝐧𝐀𝐥-𝐐𝐚𝐲𝐲𝐢𝐦𝐗𝐇𝐚𝐧𝐧𝐚𝐡𝐙𝐚𝐟𝐞𝐞𝐫𝐚