"Wah, cantiknya tempat ni! Ni tempat apa awak?" "Haa, inilah taman rama-rama. Ada banyak jenis spesies rama-rama yang ada kat sini. Jom masuk. "
"Sebenarnya, saya dah lama nak datang tapi takde partner or kawan perempuan, so harini baru boleh datang." "Oh yeke?""Rayden, tolong saya ambil gambar dengan rama-rama ni." "Ok, ready 1 2 3. Ok next?" "Erm, yang ni pulak." "Ok, ready 1 2 3.
" Erm, encik. Boleh tolong ambilkan gambar kami berdua tak?" "Boleh. "
"Ok, ready 1 2 3. Ok one more, 1 2 3."
"Terima kasih. Mari saya tolong tangkapkan gambar awak berdua pulak."
"Eh, takpelah." "Cik, jangan segan. Saya nak tolong ni.""Ok, 1 2 3. Free style, tolong senyum sikit. Yeah gituu, 1 2 3. Ok one more, 1 2 3. And done."
"Thank you cik. Sama-sama."
"Hannah, awak ada nak pergi mana-mana tak? Alang-alang kita dah sampai ni, takkan takde tempat nak pergi." "Erm, saya nak tengok laut." "Laut petang sikit. Lain-lain?" "Mana-mana jelah. Saya ikut aje."
"Ok, betul eh? Tak nak putuskan tempat mana nak pergi?" "Taknak." "Ok fine."
"Tadaa, dah sampai akuarium." "Ada ape je kat sini?" "Ada bermacam spesies ikan kat sini. Bukan ikan je, semua hidupan laut lah ade."
"Awak, tengok sotong kurita tu dia menempek kat dinding kacalah!" "Haah la." "Ada ikan jerung. Besarnya!" "Awak ni Hannah, macam tak pernah datang akuarium." "Memang tak pernah pun." "Oh yeke? So, explore la seluas hati awak. Ok?"
"Ok last tempat, kita nak pergi tengok laut dan tengok sunset."
"Ok dah sampai. Awak tunggu kejap. Saya nak tanya dulu dah buka ke atau tak." "Erm, ok."
"Ye encik?" "Saya ada buat tempahan. Nama Zufar Rayden." "Oh, ye. Semua dah settle encik. Silakan masuk."
"Ok, restoran ni dah buka. Jom masuk."
"Selamat datang ke Restoran Matahari. Silakan duduk di sana."
"Awak, mewahnya restoran ni. Awak tempah dulu ke?" "Er, haah saya tempah. Restoran ni cepat penuh. So saya tempah."
"Awak nak makan apa, Hannah?" "Saya nak nasi goreng seafood dan air lemon laici ais." "Ok. Bagi saya, maggi tomyam seafood dan air teh lemon ais."
"Hannah, sebenarnya saya ada sesuatu nak cakap dekat awak." "Apadia, cakaplah."
"Saya sebenarnya sukakan awak. Sudikah awak jadi pasangan dalam hidup saya?"
YOU ARE READING
MR. DOKTOR & MRS. JURURAWAT (COMPLETE✔️)
RomanceKisah cinta doktor dan jururawat yang bekerja di hospital swasta yang sama dan telah berkahwin serta hidup bahagia walupun dalam kesukaran 𝐙𝐮𝐟𝐚𝐫𝐑𝐚𝐲𝐝𝐞𝐧𝐀𝐥-𝐐𝐚𝐲𝐲𝐢𝐦𝐗𝐇𝐚𝐧𝐧𝐚𝐡𝐙𝐚𝐟𝐞𝐞𝐫𝐚