MR. DOKTOR & MRS. JURURAWAT (62)

307 8 0
                                    

"Haihh, nasib malang betul kau eh jantan kalau berjumpa dengan aku, hahaha. Sekarang, apa yang aku perlu buat adalah baring dan temani dia tidur."

"Aduhh, mana Mimi ni? Dari tadi aku cari tak jumpa."

"Eh, Faris, Amir, korang nampak Mimi tak?" "Mimi? Tadi baru je kami tolong dia angkat customer kita yang pengsan." "Haah kak. Kenapa?"

"Bilik mana?" "Tak silap Mir tadi, bilik no 205." "Ha sudah, habis lah aku habis lah akuuuuu!"

"Eh, kenapa ni kak?" "Korang tau tak yang Mimi tu nak perangkap mamat dalam bilik tu."

"Apa? Habis apa yang perlu kita lakukan sekarang?" "Faris call bos dulu suruh datang blok Bangunan sekarang." "Ok kak."

"Amir, pastikan takde sapa yang tau pasal benda ni termasuk dalam media sosial." "Ok kak."

Setelah 10 minit berlalu,

"Ni apahal ni, hah?" "Bos, Mimi buat hal lagi bos." "Apa? Mimi buat hal lagi? Dia ni tak serik serik ke dengan amaran yang aku bagi haritu?"

"Nia, buka sekarang pintu bilik ni." "Baik bos."

"Dalam kiraan 123, saya akan rempuh pintu ni. 1..2..3.. BUMMM!"

"MIMI, APA KAMU DAH BUAT NI?!"

"Bos, macam mana bos boleh ada dekat sini?" "Kau ni Mimi, aku dah agak dah. Mamat ni pun dah syak la kau akan buat jahat dengan dia sebab kau selalu ikut dia dari belakang."

"Astaghfirullah Mimi, bawak bawak mengucap lah." Kata pengurus hotel itu kepada pekerjanya.

"Security, tolong bawak perempuan ni ke bilik saya sekarang." "Baik tuan."

"Faris, Amir, korang berdua tunggu sini sampai customer kita sedarkan diri. Kalau tak sedar, panggil saya, faham?" "Baik bos."

"Nia, awak ikut saya untuk settlekan masalah ni."

Setelah 1jam berlalu,

"Urghh, aku kat mana ni?" Kata Zufar setelah sedar dari pengsan.

"Encik, sekarang berada di dalam bilik encik. Encik dikhianati oleh pekerja disini."

"Huh, saya dah agak mesti perempuan tu berniat jahat. Panggil bos awak, sekarang jugak!" "Baik encik."

MR. DOKTOR & MRS. JURURAWAT (COMPLETE✔️) Where stories live. Discover now