KEYİFLİ OKUMALAR DİLİYORUM SAYGIDEĞER CANSET OKUYUCULARI...
Beğenirseniz bir votenizi alırım.
CANSET'TEN ;
Sabahın saat 6 'sında annem tarafından aynen şöyle uyandırıldım.
Hihh.!! Canset.?! Saat olmuş 9 kız sen hala yatıyon mu.? Kızım geç kalacağız,daha ilk günden rezil olacağız kalk.!! Sen mi nikahlanacaksın baban mı ? O bile kalktı kahvaltı ediyor. Sen hala yat. Tamam mı yat sen.!!
Oflaya puflaya yataktan kalktım. Banyoya geçip bir süre boş boş aynaya bakarak sorguladım .Bugün nikah kıyılacağı aklıma gelince gözlerim fal taşı gibi açıldı.Kalbimin en derinliklerine bir yılan gibi sinsice sızan heyecana lanet ettim.
Tamam. İtiraf ediyorum Azer'i ilk gördüğüm anda ondan etkilenmiştim.
Haksız değilsin yani. Adam sadece dursa bile aşık olunacak türden.
Eda'ya verdiğim söz geldi aklıma onu sevmeye ve hayatı kendime zindan etmemeye çalışacaktım. Yapılacak en mantıklı şey bu gibi görünüyordu.Şu an ki halime bakarsak bu konuda pek zorlanmayacak gibi duruyordum.
O anda aklımda bir soru belirdi ;
Acaba o da benden etkilenmiş miydi ?
Sanmam.
Omuzlarım umutsuzluk ile çöktü. Duygularını zerre belli etmeyen bir adamdı. Dün bana sadece kibarlık olsun diye söylediği ve aklımdan çıkaramadığım basit bir cümle yüzünden aklıma saçma sapan kurgular sokup duruyordum.
Uyku akan yüzümü yıkayıp, saçlarımı topladıktan sonra odama geçtim.
Yatağıma hüzünle baktım . Toplamaya elim gitmiyordu. Nasıl kıyacaktım da ayrılacaktım ben ondan ? Hep böyle oluyordu.Her sabah insafsızca ayırıyorlardı beni yatağımdan. Uykumu alamamıştım erkenden yatmama rağmen.Gece beni kim dövüyorsa artık yorgun argın kalkıyordum hep o yataktan.
Yatağımı dokunsalar ağlayacak bir ruh haliyle topladıktan sonra bismillah çekerek tüm mükemmelliğimle güne başlamak üzere odadan çıktım.
Mükemmellik ?? Gözünde ki çapaktan haberin yok değil mi ?
İç sesimizi dava edebiliyor muyuz ? Cinayete sürüklemek ve suça azmettirmek suçundan..
Odadan çıktığımda elinde bir bardak suyla buraya gelen Eda'yı gördüm.
"Ya tüh ya yetişemedim kalkmışsın.!" Diye isyan etti.
"O bir bardak su içmek için değil değil mi ? "
Hınzır bir ifadeyle gülümsedi." Sadece suyun kaldırma kuvvetini deneyecektim."
Şerefsiz kadın ya.! Biraz daha geç kalsaydım. Bir bardak suyu suratıma yiyecektim.
"Öyle mi desene bu gün deney yapma günümüz. Bende hazır ikinci kattayken yerçekimi kuvvetini deneyecektim."
Gözlerimi ürkütücü olduğunu düşündüğüm bir şekilde kısarak slanderman edasıyla yavaşça ona doğru yürümeye başladım. O ise önce etrafı gözleriyle kontrol etti , bizden başka kimse yoktu. Elini su dolu bardağın içine daldırdıktan sonra, elinde ki suları yüzüme silkeledi ve nah çekerek aşağıya doğru koşmaya başladı.
Ulan.!!
Elimin tersiyle yüzümde ki suları sertçe sildim. Peşinden koşmamıştım çünkü koca koca kadınlardık ve evde büyüklerin yanında bunu yapmak yakışık almazdı. Koşma işini en son yaptığımızda babamdan "haraketlerinizedikkatedinartıkkaçyaşındasınız" adlı bir nutuk yediğimizi hatırlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANSET | TAMAMLANDI
ChickLitYayınlanma tarihi (Başlangıç) : 1 Mart 2023 🍃🍃 Kızılca kadınlar serisi #1 İki ailenin birbirinin kızlarını karşılıklı olarak gelin almasına berdel denir. Size pekde ilginç olmayan bir bilgi söyleyeyim ; Berdelin kelime anlamı ' Değiş tokuş ' dur...