Buraya bitirme tarihinizi yazar mısınız lütfen 🍃
24.07.20233 ay sonra
Canset'ten
Elimdeki kocaman tavşanı sürükleye sürükleye odanın en arkalarında kalan küçük mavi koltuğa oturtturdum. Koltuk tavşan için yeterince büyük olmasa da yine de odaya sevimli bir görüntü katmıştı. Bir süre nefes almaya çalışarak bekledim. Artık 9 aya girmiştim ve karnım o kadar büyüktü ki odadan odaya geçmek bile benim için çok zordu. Fakat yine de inat etmiş Azer'in tüm ısrarlarına rağmen çocuklarımın odasını kendi ellerimle düzenlemiştim.
Yorulduğumu hissedince oturacak bir yer aradım fakat her şey minimalist boyutta olduğu için Tabii ki bulamadım. Az önce oturtturduğum tavşanı kulağından çekerek yere fırlattıktan sonra geçip onun yerine ben oturdum.
Hamilelere öncelik tavşancık.
Gözüm odanın içinde gezinirken çıkardığım işten gurur duyuyorum. Ya Ben mimar filan olmalıymışım ha... Tek başıma düzenlediğim çocuk odası gerçekten harika olmuştu.
( Çocuk odasının resmini multi'ye koydum gençler oradan bakabilirsiniz )
Gözüm hem beşiklerin hem de sandalyelerin arkasında yazan isimlere kaydı. Çocuklarımın isimlerini belirlemek benim için çok zor olmuştu Ama sonunda iki isimde karar kılabilmiştim.
Evan ve Elvan...
Evan İskoçya da kuvvet ve dayanıklılığı simgeleyen bir isim. Gelecekte oğlumu yansıtması için ona böyle bir isim koymayı uygun görmüştüm. İleride tıpkı babası gibi çok güçlü bir adam olacaktı buna hiç şüphem yoktu. O yüzden oğluma ilerideki halini şimdiden yansıtan bir isim koyacaktım.
Elvan ise renkli ,coşkulu ve güzel anlamlarına geliyordu. Bunun yanı sıra ' Tanrı'nın öpücüğü ' gibi bir anlamı da vardı. Kızımın bir öpücük kadar narin fakat bir Tanrının öpücüğü olabilecek kadar da güçlü olmasını istiyorum. Bu yüzden bu isim umarım gelecekteki karakterini yansırtıdı.
Kapının ' küüüüt! ' diye açılması ile düşüncelerimden sıyrılarak gelen kişiye baktım. Kadir ,üzerinde dizlerinde biten mavi bornozu, bir elinde havlusu ve bir elinde küçük bebek losyonu ile odaya dalmıştı.
" Ohh " dedi rahatlamış gibi. " Sonunda seni buldum karıcığım. Yer içine girdinde yarıldın zannettim "
Kadir'e yeni bir özellik yüklenmişti. Deyim ve atasözleri.... Artık cümlelerinde neredeyse sürekli deyim ve atasözleri kullanıyordu. Doğum gününde bize ' Artık yedi yaşına girmiş ve yedi yaşına giren herkes gibi o da cümlelerine deyim kullanabilirmiş. Sonuçta artık büyükmüş. Büyük insanlar deyim kullanırmış ' diye bir açıklama yapmış ve çizgi filmlerden öğrendiği atasözü ve deyimleri artık cümlelerinde çok fazla kullanmaya başlamıştı. Gerçekten çok fazla... Gerçi onları da yanlış kullanıyordu. Tıpkı şu anda olduğu gibi.
" Hoşgeldin banyolu prens " dedim üzerindeki kıyafete bakarak. Daha sonra da hatrında yanlış bilgi kalmaması için onu düzelterek " Yer yarıldı da içine girdin olacak doğrusu" dedim.
Kadir beni takmadan odanın ortasına doğru geldi.
Elindeki havluyu ve losyonu yere bırakarak odanın içine bir göz gezdirdi.
Mutlulukla gülümseyerek " Çok güzel olmuş Cansetciğim " diye şakıdı. Onu başımla onayladım " Evet canım çok güzel olması için çok uğraştım çünkü "
Biraz düşündükten sonra " Evet. Ne biçersen onu ekersin" dedi ve daha benim onu düzeltmeme fırsat vermeden " Bebeklerin gelmesine çok var mı ? " Diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANSET | TAMAMLANDI
ChickLitYayınlanma tarihi (Başlangıç) : 1 Mart 2023 🍃🍃 Kızılca kadınlar serisi #1 İki ailenin birbirinin kızlarını karşılıklı olarak gelin almasına berdel denir. Size pekde ilginç olmayan bir bilgi söyleyeyim ; Berdelin kelime anlamı ' Değiş tokuş ' dur...